• Hallo c:

    Ik weet dat hier op Quizlet een paar fervente fotografen zitten, die hopelijk wat van camera's afweten. Mijn zusje heeft namelijk ook aanleg voor fotograferen, maar ze heeft het dusver altijd met een goedkoop digitaal cameraatje moeten doen. Onlangs heeft ze besloten om te sparen voor een Nikon of een Canon van betere kwaliteit.
    Mijn vraag aan jullie is dus, welke van deze twee merken het beste is en welk model het geschikst is voor een beginner (afijn, toch met dergelijke camera's) zoals mijn zusje.

    Bedankt alvast! :Y)

    Liever geen berichten met 'Ik weet het niet' of iets dergelijks. Daar heb ik namelijk niks aan c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wij hebben thuis een nikon (type weet ik niet) en ik vind hem heel fijn werken. zelf zijn wij ook beginners, maar we kunnen er mooie foto's mee maken.

    > Ze heeft trouwens intresse in een Nikon D3100, iemand die daar mee werkt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wij hebben een Nikon D3100 thuis, die is heel goed :]
    Op school werken we vooral met Canon's maar de fotografie opleiding heeft allemaal Nikon's zowat als ik mocht kiezen zou ik voor een Nikon gaan


    dream, dare, fly!

    Ik heb een canon eos 450 D. Ik vind die heel goed, beter dan nikon. Maar hij is wel een beetje duur.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Bedankt jongens!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Canon EOS 500D. Die is zooo vet. Kun je o.a. dit soort shit mee doen:


    Kort wel 500 euri oid bij Bol.com.


    No growth of the heart is ever a waste