• Ik zit hier heel rustig koffie te drinken,
    kruipt er opeens een enorme net-niet-vogelspin zo langs mn voet
    onder de tafel door.
    /hartverzakking.

    Wie houdt er ook zo van spinnen..?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 0:04 ]

    wij waren hollands got tallent kijken. Mijn pa komt omhoog en roept blijf zitten benen in de lucht. Ik schrok me kapot. Kroop dat klote beest tussen de mur en de grote klok. Mijn pa pakte zijn slipper klaar voor als ie kwam. Tijdens het kijken zag ik iets zwart rennen met mijn pa er achter ana xD Toen ie dood was zegt mijn pa kijk eens yvonne is da wat voor op je kammer. Dat sding was een tenisbalgroot. Ik ben zelfs bang voor een van 1 mm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uneventful schreef:
    Ik vermoord ze altijd.


    Elektrische vliegenmepper is mijn redding bij spinnen. :)

    ik heb het idee dat ik de enige ben die niet bang van ze is.. x] een paar dagen geleden zat er echt een enorme spin bij mij op de muur naast mijn bed. wat deed jennie: ze ging rustig slapen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Severed schreef:
    .__________________________________.

    Springfield schreef:
    Oh god, I hate you so badly right now.
    Zet het volgende keer in je titel. Ik zit alleen hier en ben elke seconde bang dat er zoiets af komt. Ik kan wel huilen bij de gedachte alleen al. Ja, zó groot is mijn angst dus. Abnormaal! O.o


    Jij hebt arachnofobie.


    Owl you need is love.

    Zet het best in de titel want arachnofobische mensen zouden je slaan. (:


    Owl you need is love.

    Ik ga dood van dat plaatje, echt serieus! Plaats eerst een waarschuwing en zet die foto enkele witregels naar onder zodat je hem niet kan zien bij de eerste klik. Ik krijg nu echt overal jeuk en ben bang dat er plots zo'n beest voorbij komt :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vermoord ze :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    NAPKINS schreef:
    (...)

    Jij hebt arachnofobie.

    Nee, serieus?
    Dat wist ik nu nog niet! -sarcasme-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Severed schreef:
    .__________________________________.

    i kill them.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind ze schattig ^^


    -

    NAPKINS schreef:
    Zet het best in de titel want arachnofobische mensen zouden je slaan. (:


    Ik kan mijn titel niet meer veranderen en plaatjes doen niks (:

    Ik schrok van dat plaatje :c

    Maar OT: ik laat mijn kat ze opeten c: Dat beest stalkt die spinnen tot hij ze met poten en al verslonden heeft. Best handig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    WOOOOOOW. zo'n beest zat er laatst in me kamer eh! gooide me pa 'm uit het raam volgende dag zatie er weer! Maar toen waren me zusje en ik alleen thuis, en ik was zóó bang eh. Ik ging in 't bed van me zusje liggen haha. :X


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean