• En niet omdat het saaie lessen zijn maar om de mensen dat er zijn.
    Er is een jongen T. En die zit altijd te zeggen dat ik op S. ben.
    Maar dat is niet zo.Eerst kon ik er wel mee lachen maar nu niet meer en ik zei vriendelijk dat hij er mee moest stoppen.Dat doet hij dus niet.
    Echt niks stopt het ik hem al zelf gedreigd dat ik hem ga slaan en dat ik naar de directeur ga stappen maar zelf dat helpt niet.Ik ben het echt beu.
    Ik vind het ook wel best kinderachtig van hem wat hij doet.
    En stoppen is Stoppen niet?
    Na ja.Hij had dus al gisteren een vriendin van mij pijn gedaan op een gevoelig plekje - je kunt al raden wat.Het deed zo pijn dat ze zelfs niet meer durfde naar de wc te gaan van de pijn.
    Zij heeft hem vandaag terug genomen door hem tegen de kluisjes te duwen dat was toch de bedoeling hij is op mij gegaan en ik tegen die kluisjes.
    Maar echt niks helpt.Een vriend van mij wou zelfs al met mij naar de directeur stappen maar dat wou ik niet.Ik ging het zelf oplossen tot als er echt niks meer aan te doen was.
    Dat is dus Alleen hem.


    Dan is er ook nog een Meisje N.
    In het 3de leerjaar -groep 5- heeft die ook al bij ons op school gezeten maar in een andere klas.Maar ze is echt irritant.Ze loopt altijd achter ons aan.Ze probeert stoer te doen maar dat mislukt.En bij Engels moeten we altijd met werken - aan onze tafel met 3- en dus ik zit alleen.De vorige lessen was het zo van " Ja dat hebben we wel al lang opgeschreven he"Maar ik zat nog aan dat ervoor.Ik had ook al gezegd dat ze even op me moesten wachten maar dat deed ze niet.Vandaag weer Engels.Nu heb ik het eens bij haar gedaanEn dat voelde goed.

    Zo dat is eruit.

    Wie haat er school nog meer?:Y)
    Ga geen nutteloze reacties plaatsen
    Dank je om dit te lezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik haat school niet, oke een mijn lelaar zorg. IRRITANT. voor de rest hou ik van een groot gedeelte van mijn klas, ze zijn aardig tegen me.
    maar over die jonge he: sprei maar gemene roddels over hem rond. of neem foto`s waar hij lelijk op staat en zet die op ergens waar iedereen kijk of stuur die foto maar rond. of bedreig hem gewoon met die foto`s (heb ik gedaan en nu laat hij me mt rust)


    -

    Grrr... Ik haat mijn klas. Iedereen heeft groepjes gevormd en ik ben weer alleen :c

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 22:15 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lilaea schreef:
    Grrr... Ik haat mijn klas. Iedereen heeft groepjes gevormd en ik ben weer alleen :c


    ik ken het gevoel het was een paar jaar geleden ook zo bij mij. maar ik was en ben toch wel populair bij de docenten (hoera)

    die zijn GEK op mij zeg!! en moet je de mentoren tegen mijn moeder horen praten: `wat een voorbeeldig kind zeg`.


    -

    4everKaulitz schreef:
    ik haat school niet, oke een mijn lelaar zorg. IRRITANT. voor de rest hou ik van een groot gedeelte van mijn klas, ze zijn aardig tegen me.
    maar over die jonge he: sprei maar gemene roddels over hem rond. of neem foto`s waar hij lelijk op staat en zet die op ergens waar iedereen kijk of stuur die foto maar rond. of bedreig hem gewoon met die foto`s (heb ik gedaan en nu laat hij me mt rust)

    Dat foto verspreiden gedoe zou ik niet doen.. Hij kan hetzelfde terug doen en wanneer ze verspreid zijn krijg je ze mss nooit meer weg.. Dat van die roddels verspreiden lijkt mij ook niet goed. Dat doet hij eigenlijk al bij haar dus hij kan best meer roddels gaan verzinnen...

    Ik zou toch naar de directie stappen ookal wil je het liever alleen oplossen. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Dat foto verspreiden gedoe zou ik niet doen.. Hij kan hetzelfde terug doen en wanneer ze verspreid zijn krijg je ze mss nooit meer weg.. Dat van die roddels verspreiden lijkt mij ook niet goed. Dat doet hij eigenlijk al bij haar dus hij kan best meer roddels gaan verzinnen...

    Ik zou toch naar de directie stappen ookal wil je het liever alleen oplossen. :/


    begrepen. nou ja, succes dan. weet echt geen betere dingen


    -

    Give him a high-five. In the face. With a chair.


    26 - 02 - '16