• Even serieus.

    De moeder van een kennis van mij is nu (like 5 minuten geleden) na het ziekenhuis omdat ze voorweeën heeft. (Die niet helemaal doorzetten).

    Dus ik heb haar een sms gestuurd met succes(l). En daar blijft het ook bij.

    Maar mijn stiefmoeder hangt de heletijd met mijn kennis aan de telefoon.

    Like of die niet anderen zaken aan zijn kop heeft nu.

    Vind het wel logisch eigenlijk, ik bedoel, ze krijgt een baby en er kunnen ook dingen fout zijn. Heel raar vind ik het niet hoor.

    Tja, misschien is ze gewoon bezorgd? Of voelt die ene vrouw zoch zeg maar op haar gemak nu ze je stiefmoeder aan de telefoon heeft? Ach ja, maak je er niet druk om.

    Dat is echt meer dan normaal hoor. --'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja,als ze zich zorgen maakt.

    Ok begrijpelijk,

    Maar mijn kennis moet nu zijn moeder steunen in plaats van met mijn stiefmoeder aan de lijn te hangen.

    Je bent toch niet bij je moeder als je bevalt? Dus dan kun je haar ook niet echt steunen? Ik weet dat er mensen zijn die er misschien wel blijven, maar ik zou dat voor geen geld willen!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    +Ze zit heel irritant te doen en ze wil na het ziekenhuis...

    Like we horen het wel als de kleine geboren is.

    iPotter schreef:
    Je bent toch niet bij je moeder als je bevalt? Dus dan kun je haar ook niet echt steunen? Ik weet dat er mensen zijn die er misschien wel blijven, maar ik zou dat voor geen geld willen!


    Ik ben er ook bij als mijn schoonmoeder gaat bevallen.

    Nog twee maandjes

    Ze is toch gewoon enthousiast? Ik vind dat ze liever en medelevender reageert dan jij, sorry dat ik het zeg.


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben er ook bij als mijn schoonmoeder gaat bevallen.

    Nog twee maandjes

    Wel, dát vind ik pas echt "met je neus er boven op zitten".


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ergens snap ik het maar ook niet.


    Some angels have no wings.

    Ja, kijk. Als jouw kennis niet wilt bellen, zal ze dat ook wel op één of andere manier duidelijk maken hé.
    Je moet je niet altijd zoveel zorgen maken. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Orchideous schreef:
    Dat is echt meer dan normaal hoor. --'


    Hope goes lost but never dies.

    Jij bent erbij als je schoonmoeder gaat bevallen?? :|

    Anyhow, nu kan je stiefmoeder nog bellen en blijkbaar vind je kennis het geen probleem. Geloof me zodra er van alles gaat gebeuren heeft je kennis geen tijd meer om te bellen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    euh.. dat is nog best begrijpelijk?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    iPotter schreef:
    Je bent toch niet bij je moeder als je bevalt? Dus dan kun je haar ook niet echt steunen? Ik weet dat er mensen zijn die er misschien wel blijven, maar ik zou dat voor geen geld willen!


    ik was erbij toen mijn stiefmoeder mijn halfzusje kreeg. en daar was ik wel heel blij mee, eigenlijk... maar ik bleef wel de hele tijd bij het hoofdeinde van het bed zitten hoor... ik hoef dat hele bloederige zaakje niet te zien... : )