• Verwijderd omwille van privéredenen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 17:54 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, ik vind die vlaamse woordjes zoals Amai en Merci echt leuk. En het feit dat je u zegt tegen hem (; Maar verder, zit je op dezelfde school als hij? Vraag z'n nummer , dat zou misschien iets zijn?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    Haha, ik vind die vlaamse woordjes zoals Amai en Merci echt leuk. En het feit dat je u zegt tegen hem (; Maar verder, zit je op dezelfde school als hij? Vraag z'n nummer , dat zou misschien iets zijn?


    Haha ja, 'u' is bij ons als 'je/jij' bij jullie. (:

    Hmmm... Dat durf ik zeker niet. Dat is iets té direct.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Begin weer een gesprek over die fotoshop site en zeg dat je er niets van snapt/of dat het is gelukt ofzo ?


    Stop trying to control everything and just let go.

    haha je moet gewoon zeggen; ja snap het echt niet, kan je een keer langs komen om te helpen? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Uhm.. vraag of hij iets voor jou wil bewerken?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    zegt dat je naar de cinema of zo wilt maar dat niemand mee kan

    Directioner schreef:
    Begin weer een gesprek over die fotoshop site en zeg dat je er niets van snapt/of dat het is gelukt ofzo ?


    Het probleem is dat ik sowieso niet veel weet over photoshop en dat soort dingen. Ik ben echt een leek op dat soort gebied. Ik zocht gewoon een reden om met 'm te kunnen praten, haha. En als ik dan zeg dat ik het niet begrijp, dan gaat hij het misschien uitleggen, maar dan ga ik het sowieso weer niet begrijpen en zal ik dom overkomen of zal hij doorhebben dat ik totaal niet geïnteresseerd was de bewerkingen van zijn foto's.

    Goh, volgens mij denk ik echt te veel na over zo'n dingen...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hij klinkt niet heel erg geïnteresseerd - sorry! - naar mijn mening. Misschien kan je hem op school aanspreken en kijken of het face to face goed gaat?


    To love is to destroy.

    Cherokee schreef:
    Hij klinkt niet heel erg geïnteresseerd - sorry! - naar mijn mening. Misschien kan je hem op school aanspreken en kijken of het face to face goed gaat?


    Mag je gerust zeggen hoor, ik voelde het zelf ook al een beetje aan. Maar ik heb mezelf voorgenomen risico's te nemen, omdat ik er anders spijt van zou kunnen krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 16:53 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eerlijk gezegd, idontknow.
    Ik heb tzelfde probleem dus ik kan je er helaas niet mee helpen :[

    Anyway, veel succes! (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Eerlijk gezegd, idontknow.
    Ik heb tzelfde probleem dus ik kan je er helaas niet mee helpen :[

    Anyway, veel succes! (:


    Voor jou ook veel succes dan!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ga experimenteren met dat ding, en ga dan één of andere domme vraag stellen aan hem.
    Dan vindt 'ie je vast schattig. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Feorge schreef:
    Haha, ik vind die vlaamse woordjes zoals Amai en Merci echt leuk. En het feit dat je u zegt tegen hem (; Maar verder, zit je op dezelfde school als hij? Vraag z'n nummer , dat zou misschien iets zijn?


    I was an angel living in the garden of evil