• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:59 ]

    Je moet jezelf niet de schuld geven voor iets waar je niets meer aan kunt doen. Het is over je moet het laten rusten, al moet je je vriendin zeker niet vergeten.
    Het zal moeilijk zijn, maar anders zal het je voor altijd blijven achtervolgen.
    Sterkte, Ellen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Probeer je zelf niet de schuld te geven, want dit was echt haar eigen keuze. Ik denk dat zij wilde dat jij ook weer verder zou gaan met je leven dus ik hoop dat je dat probeert. Sterkte!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als iemand met dat soort gedachtes loopt en iemand wil het echt, dan zal diegene dat doen. Jij hebt het niet kunnen stoppen. Ik weet zeker dat er verdomd goede redenen zijn geweest voor haar om zoiets te doen. Maar het blijft natuurlijk vreselijk. Sterkte..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als iemand zo ongelukkig is zodat ze beslist een einde aan haar leven te maken, dan is dat geen fout. Dan is dan een beslissing. Een keuze. En het is erg, het is helemaal niet fijn. Ze had een gelukkig verder leven kunnen leiden. Maar lieverd, het leven is niet gemakkelijk. Dat zal je vriendin hebben ondervonden. Ze zag geen positieve toekomst, ze kwam er niet uit. En als iemand zo diep in de put zit, dan hoef je die persoon niet te stoppen. Ze wist hoe het was. Ze wist heus wel dat iedereen haar ging missen en dat ze iets deed waar over gepraat werd. Maar jij moet je niet schuldig voelen voor een keuze van iemand anders. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:52 ]

    Niet jezelf de schuld geven, ik meen het echt niet doen.
    Als ze die gedachtes heeft had ze het hoe dan ook ooit gedaan. Jij kon hier niets aan veranderen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sterkte met het verlies! En ik haat deze dag ook, maar dat is om een andere reden.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sestican schreef:
    Je moet jezelf niet de schuld geven voor iets waar je niets meer aan kunt doen. Het is over je moet het laten rusten, al moet je je vriendin zeker niet vergeten.
    Het zal moeilijk zijn, maar anders zal het je voor altijd blijven achtervolgen.
    Sterkte, Ellen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amyntas schreef:
    Als iemand zo ongelukkig is zodat ze beslist een einde aan haar leven te maken, dan is dat geen fout. Dan is dan een beslissing. Een keuze. En het is erg, het is helemaal niet fijn. Ze had een gelukkig verder leven kunnen leiden. Maar lieverd, het leven is niet gemakkelijk. Dat zal je vriendin hebben ondervonden. Ze zag geen positieve toekomst, ze kwam er niet uit. En als iemand zo diep in de put zit, dan hoef je die persoon niet te stoppen. Ze wist hoe het was. Ze wist heus wel dat iedereen haar ging missen en dat ze iets deed waar over gepraat werd. Maar jij moet je niet schuldig voelen voor een keuze van iemand anders. Echt niet.


    ^ Dat dus.
    En heel veel sterkte, ik hoop dat je het snel een beetje een plekje kan geven.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb ook 2 vriendinnen die zelfmoord hebben gedaan. Ik dacht ook een tijdje dat het mijn schuld was, maar ik ben er over heen gekomen. & nu is mijn beste vriend bijna 5 maand dood & hij had altijd gewillen dat ik mijn haar bruin verven en in me eigen moest gaan geloven. en dat ben ik voor hem gaan doen. Dus meis ga alsjeblieft niet zo denken. & ze is vast gelukkiger nu geloof me maar.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 20:45 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    je schuldig voelen in zulk soort situaties is bijna niet te voorkomen.. maar het was haar keuze en niet de jouwe. het is nu eenmaal gebeurd en jij moet ook verder


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Amyntas schreef:
    Als iemand zo ongelukkig is zodat ze beslist een einde aan haar leven te maken, dan is dat geen fout. Dan is dan een beslissing. Een keuze. En het is erg, het is helemaal niet fijn. Ze had een gelukkig verder leven kunnen leiden. Maar lieverd, het leven is niet gemakkelijk. Dat zal je vriendin hebben ondervonden. Ze zag geen positieve toekomst, ze kwam er niet uit. En als iemand zo diep in de put zit, dan hoef je die persoon niet te stoppen. Ze wist hoe het was. Ze wist heus wel dat iedereen haar ging missen en dat ze iets deed waar over gepraat werd. Maar jij moet je niet schuldig voelen voor een keuze van iemand anders. Echt niet.

    Nee, je had haar niet kunnen helpen. Als iemand het echt wilt kan je er niks aan doen. En is het niet beter dat ze nu rust heeft. Ze wou het zelf, het was waarschijnlijk het enigste wat ze wou. Nu heeft ze het en heeft rust.
    Daar moet je aan denken en niet aan je schuldgevoel die je niet eens hoef te hebben. Al maakt je dat wel menselijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amyntas schreef:
    Als iemand zo ongelukkig is zodat ze beslist een einde aan haar leven te maken, dan is dat geen fout. Dan is dan een beslissing. Een keuze. En het is erg, het is helemaal niet fijn. Ze had een gelukkig verder leven kunnen leiden. Maar lieverd, het leven is niet gemakkelijk. Dat zal je vriendin hebben ondervonden. Ze zag geen positieve toekomst, ze kwam er niet uit. En als iemand zo diep in de put zit, dan hoef je die persoon niet te stoppen. Ze wist hoe het was. Ze wist heus wel dat iedereen haar ging missen en dat ze iets deed waar over gepraat werd. Maar jij moet je niet schuldig voelen voor een keuze van iemand anders. Echt niet.


    I feel guilty after every bite I take.

    Amyntas schreef:
    Als iemand zo ongelukkig is zodat ze beslist een einde aan haar leven te maken, dan is dat geen fout. Dan is dan een beslissing. Een keuze. En het is erg, het is helemaal niet fijn. Ze had een gelukkig verder leven kunnen leiden. Maar lieverd, het leven is niet gemakkelijk. Dat zal je vriendin hebben ondervonden. Ze zag geen positieve toekomst, ze kwam er niet uit. En als iemand zo diep in de put zit, dan hoef je die persoon niet te stoppen. Ze wist hoe het was. Ze wist heus wel dat iedereen haar ging missen en dat ze iets deed waar over gepraat werd. Maar jij moet je niet schuldig voelen voor een keuze van iemand anders. Echt niet.


    26 - 02 - '16