• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

    Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

    Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.


    Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik drink ook geen alcohol. Omdat het gewoon slecht voor je is :P En ik geen dooie hersencellen wil xD hahaha. Mijn moeder drinkt ook niet en dat is een beetje mijn voorbeeld :Y) Ik wil ook niet gaan drinken. Je kan ook gezellig zijn zonder alcohol.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, ik rpeofde al van jongs af aan de wijn van mijn ouders en nog een hoop andere drank om vervolgens het glas weer met een vies gezicht terug te zetten xD

    Ik was acht toen ik voor het eerst bier proefde. Lust het 11 jaar later nog steeds niet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik drink heel soms, maar ik wil wel stoppen.
    Wel goed dat je niet wil drinken


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik drink wel, maar niet echt super veel ofzo, alleen echt op een feest of met het uitgaan. Ik vind het knap van je!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik drink niet, gewoon om de simpele reden dat ik drank met alcohol niet lust. Meestal dringen mensen ook aan om iets te drinken, maar dan heb ik het mooie excuus dat ik nog moet rijden.


    Think before you act.

    Gnome schreef:
    Ik drink zo af en toe.
    Maar ik snap dat jij dat irritant vind dat die mensen gaan aandringen..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben nog niet oud genoeg om te drinken, maar ben dat wel over een paar maandjes, maar ook dan zal ik niet gaan drinken. Omdat, net zoals jij, ik er geen nu in zie, en uit respect voor mijn ouders, die ook tegen drinken zijn. (En omdat ik weet dat ik snel verslaafd raak aan dingen, dus vast ook aan alcohol)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bijna iedereen die ik ken drinkt al lang alcohol, maar ik wil echt wachten tot ik echt 16 ben. Niet omdat het daarvoor van de wet niet mag, maar gewoon voor mezelf en omdat me ouders er ook tegen zijn. En ik ga ook nooit veel drinken. En het is ook niet dat ik het nog nooit geproefd heb ofzo...
    Ze vragen me soms wel of ik ook niet iets wil en of ik niet wil proeven, maar ze dringen niet aan. Het is iedereen zijn eigen keuze dus dat moeten ze accepteren. (:


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    aangezien je 17 bent is het begrijpelijk dat ze aandringen, maar nee is gewoon nee..
    ik drink zo af en toe op een feestje ofzo. maar een gewoonte is het niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Maze schreef:
    ik drink niet, omdat ik nog te jong ben


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik drink ook niet, maar volgens de wet mag ik dat ook helemaal nog niet. :'D
    En ik vind het heel goed van je dat je bij je eigen standpunt blijft in plaats van toe te geven aan geplaag. Ze zouden je beslissing gewoon moeten accepteren en er niet op aandringen dat je het toch doet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik drink niet, en rook ook niet
    lekker gezondxdxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik drink niet. Ga ik niet doen aangezien het slecht is voor de judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik drink niet, als ik dat doe dan gooit mijn moeder dikke slipper op mijn hoofd. Vervolgens slacht mijn vader mij. D;


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik drink alleen bij party's en oud en nieuw enzo. Ik doe het omdat het voor een keer wel gezellig is, en wel fijn voelt. Tenzei je te ver gaat en je grenzen niet kent.
    Maar als je het niet wil moet je het ook echt niet doen. Echt stom van die mensen die dat aandringen! ><


    Sometimes it's best not to care.