• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.

Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?

If we had not a soul, music would have created it.

Tsja, ik denk dat als ik oud genoeg zou zijn ik niet zo heel veel zou drinken. Tuurlijk kan ik dat nu niet voor mezelf bepalen in de toekomst. Maar ik heb er gewoon veels te veel slechte ervaringen mee.
    maar goed, ik vind dat jij je eigen keuzes moet kunnen maken. Als jij gewoon uit principe niet drinkt zouden mensen je daar gewoon in moeten laten. Het is niet een must dat je drinkt. Het is en blijft je eigen keuze. En ik vind het heel sterk dat jij niet drinkt terwijl anderen dat wel doen.

[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:03 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

ik heb precis hetzelfde, ze gaan me ook aandringen en zeggen dat ik niet zat word van 1 slokje, Like I don't know that.. Ik vind mezelf ook gewoon te jong ik ben 15. En dan gaan ze me saai noemen omdat ik niet drink. Kinda stupid ;3 en ik vind alcohol ook vies ;p

I am the master of my fate, I am the captain of my soul

Genius schreef:
    (...)
    Omg wijn (no_chears) Ik heb daar een trauma aan overgehouden na een leuke avond :'D

Wijn is ook vies :'D Maar vertel...

"I shut my eyes in order to see.'

Prudence schreef:
    (...)
    Wijn is ook vies :'D Maar vertel...

Hahaha dat verhaal wil je niet weten, ik schaam me er dood voor :'D

-

Ik ben het hele pakket, ik drink niet, ik rook niet, en dat ga ik zo houden ook :Y)

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Ik drink wel eens, maar heel weinig. (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Genius schreef:
    (...)
    Hahaha dat verhaal wil je niet weten, ik schaam me er dood voor :'D

Nu wil ik 't nog meer weten :9~ PB 't anders 8D Of ik plas op je gazon bij Sims Social (no_chears)

Kingscross schreef:
    Ik drink niet

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Als ik uit ga drink ik tot ik niet meer kan lopen. Maar ik ga niet veel uit dusja ;d

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Prudence schreef:
    (...)
    Nu wil ik 't nog meer weten :9~ PB 't anders 8D Of ik plas op je gazon bij Sims Social (no_chears)

Omfg kan dat? :'DDDD

Has no one told you she's not breathing?

Anitaaa schreef:
    (...)
    Omfg kan dat? :'DDDD

Jaaa :'D Als je een haat-relatie met iemand hebt :Y) Ik doe 't regelmatig!

Clefairy schreef:
    Als ik uit ga drink ik tot ik niet meer kan lopen. Maar ik ga niet veel uit dusja ;d

O_o

Prudence schreef:
    (...)
    Jaaa :'D Als je een haat-relatie met iemand hebt :Y) Ik doe 't regelmatig!

Maar ik heb geen haatrelaties haha :p

Kingscross schreef:
    Ik drink niet

comfort in c h a o s

Anitaaa schreef:
    (...)
    Maar ik heb geen haatrelaties haha :p

Dan zorg je daar maar voor 8D Kun je lekker urineren.