• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.

Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?

If we had not a soul, music would have created it.

Ik drink wel en vraag ook meestal of ze eens willen proeven, maar ik weet nu wel wie er niet drinkt en ga dus niet pushen :')

Has no one told you she's not breathing?

Ik drink niet, ben 13 jaar ;d
    Maar later ga ik toch sowieso niet veel drinken omdat ik enkel nog maar slechte kanten van het drinken heb gezien ;s

Sweden schreef:
    Ik drink zo af en toe.
    Maar ik snap dat jij dat irritant vind dat die mensen gaan aandringen..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Prudence schreef:
    Ik drink zo goed als niet (: En als ik drink, dan blijft het bij één glaasje rosé bij Oud & Nieuw :'D Dat gaat dan over 't hele jaar :Y) Ook principe o.a. [:

En dan drinkt ze ook nog eens iets wat vies is, tjonge jonge :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    En dan drinkt ze ook nog eens iets wat vies is, tjonge jonge :'D

Nah, heel lekker is 't niet, nee (cat) Maar één glaasje gaat altijd nog wel. Het ene jaar wel, het andere jaar niet :'D En trouwens, er is niks mis met het drinken van een glaasje wijn, is zelfs goed voor je bloedvaten :Y)

[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:55 ]

"I shut my eyes in order to see.'

AppleFritter schreef:
    Ik drink soms, alleen als ik erzelf zin in heb.

Dus dat.
    En je hebt gelijk. Hoewel ik het iemand misschien wel vraag, zal ik het nooit opdringen. Zeker niet als ik merk dat diegene het echt niet wilt. :W

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik vind het heel sterk van je dat je niet drinkt!
    Zelf drink ik wel, ik beloof ook niet meer dat ik niet ga drinken op een feest, want ik kan het toch niet..(A)

Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

Ik heb 2x gedronken en beide keren waren niet zo goed gevallen. Dus nee ik drinkt niet ( meer)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Mythee schreef:
    Ik vind het heel sterk van je dat je niet drinkt!
    Zelf drink ik wel, ik beloof ook niet meer dat ik niet ga drinken op een feest, want ik kan het toch niet..(A)

Als je verantwoordelijk kan zijn hoef je die beloftes ook niet te maken hé :'D

ik drink niet omdat mijn moeder een alcoholprobleem heeft en ja...

Ik drink redelijk weinig voor iemand van mijn leeftijd. Meestal tijdens uitgaan (eens in de ca zes weken) neem ik 1 glas cola malibu and that's it. En da's niet eens zeker.
    Ik mocht het eerst niet ivm mijn rijbewijs, maar nu zijn ze er wat losser in geworden omdat ik nu 19 ben en het in feite zelf uit moet zoeken. Mijn moeder houdt er totaal niet van als ik alcohol neem. Ze flipte 'm totaal toen ik een dopje pina colada nam, dus drink ik niet meer in haar bijzijn.
    Maar goed, neem me nog altijd voor om een keertje dronken te worden. I wanna know what it feels like.

No growth of the heart is ever a waste

Hmmm. Volgende keer als ze aandringen om te drinken,moet je het recht in hun gezichten gooien. Dat zal ze leren c:

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

C18 schreef:
    Ik drink redelijk weinig voor iemand van mijn leeftijd. Meestal tijdens uitgaan (eens in de ca zes weken) neem ik 1 glas cola malibu and that's it. En da's niet eens zeker.
    Ik mocht het eerst niet ivm mijn rijbewijs, maar nu zijn ze er wat losser in geworden omdat ik nu 19 ben en het in feite zelf uit moet zoeken. Mijn moeder houdt er totaal niet van als ik alcohol neem. Ze flipte 'm totaal toen ik een dopje pina colada nam, dus drink ik niet meer in haar bijzijn.
    Maar goed, neem me nog altijd voor om een keertje dronken te worden. I wanna know what it feels like.

Deed ik ook, haha. Ik had het gewoon even nódig om alles van me af te smijten. Ik heb enkel veeeeel te snel gedronken en dus lekker staan braken. D: Achja, nu hebben we dat ook eens meegemaakt en zijn we weer een ervaring rijker :')

Ik drink wel. Geen zware drinker, vooral niet bij het uitgaan hier in Nederland. Ik word nou niet bepaald snel zat, dus kost het veel geld. In Servië daarintegen... Mja, 't is cheap en maar een keer per jaar.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Prudence schreef:
    (...)
    Nah, heel lekker is 't niet, nee (cat) Maar één glaasje gaat altijd nog wel. Het ene jaar wel, het andere jaar niet :'D En trouwens, er is niks mis met het drinken van een glaasje wijn, is zelfs goed voor je bloedvaten :Y)

Omg wijn (no_chears) Ik heb daar een trauma aan overgehouden na een leuke avond :'D

-