• I so, sooooo feel like it! -For like the first time ever- :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Moriarty schreef:
    Ik heb eens een voedselgevecht (met alleen bananen) in m'n woonkamer gehad, never again (cat)


    Ouch. Ik heb ooit een banaan tegen mijn oog gegooid gekregen, per ongeluk ... Dus ik kan me ongeveer wel indenken hoe dat gevoeld moet hebben. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ouch. Ik heb ooit een banaan tegen mijn oog gegooid gekregen, per ongeluk ... Dus ik kan me ongeveer wel indenken hoe dat gevoeld moet hebben. :'D


    hahaha niet eens echt pijnlijk, maar na een tijdje met die banaan gegooid te hebben, wordt ie zacht van binnen. En dat is niet echt fijn voor de muren :x
    Maar omg een banaan tegen je oog, dat moet inderdaad pijnlijk zijn ;~;


    As travars

    Clefairy schreef:
    Als ik dat roep bij mij in de aula word ik echt uit gelachen. Hier denken de mensen van 'Mijn eten kotst geld serieus, laat me eten.'

    Jouw eten kotst geld? o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:
    I'm in. Hell fuckin' yes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nu geen eten vast, sorry. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat zou echt vet zijn (wbw)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Sneasel schreef:
    Ik heb nu geen eten vast, sorry. (krul)


    Dan ga je dat maar eens even halen(wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sowieso ik wel. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Sowieso ik wel. 8D


    Brought the pie? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I WANNA! 8D

    Yarilo schreef:
    (...)

    Brought the pie? 8D

    Not only pie. I has.... CHEESECAKE!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb al een keer een negerzoenen gevecht gehad -120 negerzoenen totaal- :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Basturdo schreef:
    (...)
    Not only pie. I has.... CHEESECAKE!


    I has tomatoes!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sure I'm in. -plundert de zuivel afdeling op m'n werk- (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Sure I'm in. -plundert de zuivel afdeling op m'n werk- (A)


    Wuh-oh ...
    Alhoewel, met jouw lengte wordt je een heel makkelijk doelwit! Yaaaay! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.