• I so, sooooo feel like it! -For like the first time ever- :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niemand? Saai zijn jullie zeg!(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik wilde dat op school doen (A)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    OH MY GOD YES. Ik had dat een keer spontaan met taart op school, want iemand was klaar met zijn stage bij de Multi Vlaai lolol, was echt zo grappig! Ik rook wel heel erg naar kots door de opgedroogde slagroom in mijn shirt, hahaha.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:20 ]

    Snivellus schreef:
    ik wilde dat op school doen (A)


    Je moet het gewoon een keer doen. (bloos)
    Net als dat ik het ook nog een keer moet doen.*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:
    OH MY GOD YES. Ik had dat een keer spontaan met taart, was echt zo grappig! Ik rook wel heel erg naar kots door de opgedroogde slagroom in mijn shirt, hahaha.


    Hahaha, gadverdamme. Jij ook met je leuke details. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Hahaha, gadverdamme. Jij ook met je leuke details. :'D

    -Heeft even nog iets erbij gezet- Hahahaha het was echt zo! Echt ranzig, maar hilarisch :Y)

    jaaaj!!

    ik doe mee!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Als ik dat roep bij mij in de aula word ik echt uit gelachen. Hier denken de mensen van 'Mijn eten kotst geld serieus, laat me eten.'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:22 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil dat ook ooit nog eens doen, lijkt me geweldig :'D


    -

    I'm in. Hell fuckin' yes.


    No growth of the heart is ever a waste




    (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Snivellus schreef:
    ik wilde dat op school doen (A)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Genius schreef:
    Ik wil dat ook ooit nog eens doen, lijkt me geweldig :'D


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik heb eens een voedselgevecht (met alleen bananen) in m'n woonkamer gehad, never again (cat)


    As travars

    Clefairy schreef:
    Als ik dat roep bij mij in de aula word ik echt uit gelachen. Hier denken de mensen van 'Mijn eten kotst geld serieus, laat me eten.'


    Dan moet je het gewoon ongewenst in iemands gezicht duwen. Volgt de rest vanzelf wel. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.