• Lucy Kelson (Sandra Bullock) is advocate in dienst van George Wade (Hugh Grant), eigenaar van Wade Corporation. Tot haar verontwaardiging ziet hij haar echter meer als een persoonlijke verzorgster dan als een werknemer. Daar heeft Lucy schoon genoeg van. Ze weigert nog langer voor hem te zorgen en neemt ontslag. Voor Wade is dit het moment om zich flink achter de oren te krabben, want hoe moet hij haar nu nog zeggen dat hij stapelverliefd op haar is?

    De film komt vanavond om 20.30uur op Net5 :'D Ik ga zeker kijken ook al heb ik die al heel vaak gezien. I <3 Hugh Grant! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ook al 100 x gezien, maar blijft leuk!:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn moeder vind Hugh Grant geweldig lol, maar misschien dat ik die ga kijken idk :')


    As travars

    Die heb ik nog nooit gezien ;D
    Maar ik ga hem zeker kijk, I love Hugh Grant (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Die heb ik nog nooit gezien ;D
    Maar ik ga hem zeker kijk, I love Hugh Grant (:

    Me to! ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat klinkt zo verschrikkelijk cliché :'D


    -

    Oh die film is zo geweldig. Ik heb alleen nog nooit het vlak voor het einde gezien, altijd het begin en dan het einde en een stuk ertussen mis ik :W


    SLOAN.

    Broadcaster schreef:
    Oh die film is zo geweldig. Ik heb alleen nog nooit het vlak voor het einde gezien, altijd het begin en dan het einde en een stuk ertussen mis ik :W

    Ja die is ook geweldig,hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nee ik heb vanavond training :(


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Heerlijk cliché en Hugh Grant :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nog nooit gezien. En ik kan het niet kijken want ik woon in België. ;(


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb hem al meerdere keren gezien. Het is een van die films waarbij het feit dat het verhaal ontzettend voorspelbaar is mij helemaal niets uitmaakt, omdat het gewoon leuk is om te kijken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ga hem ook zien ;D na GTST natuurlijk ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Square schreef:
    Ik heb hem al meerdere keren gezien. Het is een van die films waarbij het feit dat het verhaal ontzettend voorspelbaar is mij helemaal niets uitmaakt, omdat het gewoon leuk is om te kijken. :'D

    Idd! (:


    It's going to be difficult, but not impossible.