• Ik ben klein (1.60) en ik weet gewoon dat ik niet of nauwelijks meer groei.
    Ik heb geaccepteerd en ik vind het wel allemaal best zo.
    Maar mijn vrienden vinden het geweldig om me daar mee te blijven plagen.
    Zoals vandaag komt een vriend van me naar me toe:
    'Jij bent wel klein.'

    En een andere wilt de hele tijd op mij leunen. Wat ik wel vreselijk irritant vind.

    En eentje die is zowat 1.80. Ik zo: 'Jij bent wel gegroeid in de vakantie.'
    Krijg ik als antwoord: 'Nee jij bent gekrompen.'

    :Y)
    Hoe is het met jullie lengte?


    DIT IS GEEN KLAAG TOPIC

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 22:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben 1.58, en 17 jaar. Ik schaam me er niet voor. Ik ben wie ik ben en daar moeten ze maar mee leven. Wel krijg ik plagerige opmerkingen van: he kleintje! Maar daar kan ik alleen maar om lachen, want ik ben liever kleiner dan onwijs groot :Y)


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    1,67


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    1.73, ik vind het een mooie lengte, hoewel er wel 3 centimeter bij mag, nog (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben nog kleiner als u :/ en ze willen ook altijd op mij leunen dan zeggen ze: ' jij bent de perfecte hoogte' Daar kan ik mij zo aan opjagen :O

    Ik ben ook 1.60m. Ik ben nu bijna 22, en de laatste 6 jaar ofzo niet meer gegroeid. Ik weet wat je doormaakt :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben 1.63 en groei ook niet meer... Mijn vriendjes vroeger waren echter 1.90+ Hangt er vanaf hoe je ermee omgaat, maar zo'n probleem is het niet ^^

    1,65 denk ik.
    Dus zo klein vind ik je niet (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    1,87
    Don't like it. Ik vind dit te lang..


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben 1.67 en wil graag 1.73 zijn ofzo..


    ailoveejoee.

    ongeveer 1.68

    Feorge schreef:
    Ik ben gemiddeld, ongeveer 1.73 denk ik zo. Mijn meeste vriendinnen zijn kleiner, rond de 1.65 ofzo.

    Ik ben 1m68, terwijl al mijn vrienden niet onder 1m75 zijn, dus ik ben het dwergje van de groep :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    1.58 / 1.59 / 1.60 zoiets haha. ik groei ook niet meer, en dan gaan al die jongens uit mijn voetbal team tegen mij zeggen; zo jij bent wel klein, en die zijn dan een jaar jonger dan mij. en ik ben dan precies de goede hoogte om op te leunen haha. maarja ik vind het opzich niet zo heel erg, want het is al veel minder, en anders moet ik er soms toch wel om lachen hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben ook 1.60m en krijg daar vaak opmerkingen op. Alleen is er dit jaar iemand nieuw op school gekomen die nóg kleiner is dan mij en dat vind ik echt geweldig. :'D


    Let the Night embrace you

    1.64
    Dus ik weet hoe het is om klein te zijn. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'