• Ik ben klein (1.60) en ik weet gewoon dat ik niet of nauwelijks meer groei.
    Ik heb geaccepteerd en ik vind het wel allemaal best zo.
    Maar mijn vrienden vinden het geweldig om me daar mee te blijven plagen.
    Zoals vandaag komt een vriend van me naar me toe:
    'Jij bent wel klein.'

En een andere wilt de hele tijd op mij leunen. Wat ik wel vreselijk irritant vind.

En eentje die is zowat 1.80. Ik zo: 'Jij bent wel gegroeid in de vakantie.'
    Krijg ik als antwoord: 'Nee jij bent gekrompen.'

:Y)
    Hoe is het met jullie lengte?

DIT IS GEEN KLAAG TOPIC

[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 22:35 ]

"Ignite, my love. Ignite."

1.58 en ik ben de kleinste in mijn vriendengroep, ik groei ook niet meer of zo. (: Ik krijg altijd van die opmerkingen,
    "Ah, nee, je hoeft niet aan de kant. Ik kijk wel over je heen." Maar, ach. I don't care. Een andere vriendin van mij is 1.85 en daar zou ik echt niet mee willen ruilen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik ben tien centimeter groter dan jou en alsnog word ik uitgemaakt voor 'ukkie', 'mini' en 'dwerg'. Maar ik heb gewoon lange, gemene vrienden (':. Misschien kan je hakken dragen als je dat nog niet deed?

i put the fun in funeral

PinkiePie schreef:
    Ik ben tien centimeter groter dan jou en alsnog word ik uitgemaakt voor 'ukkie', 'mini' en 'dwerg'. Maar ik heb gewoon lange, gemene vrienden (':. Misschien kan je hakken dragen als je dat nog niet deed?

Doe ik. Maar zelfs dan ben ik kleiner dan mijn vrienden.

1,74, wel prima ;]

No growth of the heart is ever a waste

1.83

I'll lick the poison from right off your kiss

Ik ben 1.78/79/80

ligt aan de schoenen ;D

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Sushita schreef:
    (...)

Doe ik. Maar zelfs dan ben ik kleiner dan mijn vrienden.

Dan zit er niets anders op dan gewoon negeren. Jij bent nou eenmaal 1.60. Als zij dat niet kunnen accepteren is het hun probleem, niet de jouwe (:.

i put the fun in funeral

1.76

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

PinkiePie schreef:
    (...)

Dan zit er niets anders op dan gewoon negeren. Jij bent nou eenmaal 1.60. Als zij dat niet kunnen accepteren is het hun probleem, niet de jouwe (:.

Ik vind het stiekem wel een grappig.

Lieve schat, ik zou niet klagen. Ik ben een meter 43 en ik ga nooit zo groot worden als jij nu bent. Ik hoor het elk uur van de dag. /ik zoek geen medelijden ofzo voor de duidelijkheid. (krul)

normale vrouwen lengte: 1.70m maar als ik naast de jongens van mijn school sta voel ik me klein haha x)
    en voor de kleine mensen: Klein maar Fijn!(Y)

"We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

Amyntas schreef:
    Lieve schat, ik zou niet klagen. Ik ben een meter 43 en ik ga nooit zo groot worden als jij nu bent. Ik hoor het elk uur van de dag. /ik zoek geen medelijden ofzo voor de duidelijkheid. (krul)

Ik klaag niet. Dit was geen topic om te klagen.
    Maar wij (ik en een jongen van de judo) hebben besloten dat kleine mensen gewoon awesome zijn en altijd moeten winnen.

Sushita schreef:
    (...)

Ik klaag niet. Dit was geen topic om te klagen.
    Maar wij (ik en een jongen van de judo) hebben besloten dat kleine mensen gewoon awesome zijn en altijd moeten winnen.

Oh, sorry, ik had niet eens door dat ik zei dat je klaagde. (cat) Maar goed, you are absolutely right, hahhhhh.

1.65

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Ik was 1.57, maar -volgens mij- ben ik een beetje gegroeid. Maar uh, ik snap je probleem. Iedereen noemt mij altijd; Kleine en mini en zo. Héél irritant. Dan zeg ik zo; Já, ik weet dat ik klein ben.
    (':

'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'