• Ik moest een of ander malloot dure rekenmachine kopen voor school,
    maar ik kwam erachter dat er spellen op kunnen.
    Niet zomaar spellen maar dingen zoals zelda, final fantasy, harvest moon en ga maar door! Ö Ik houd van dat ding <3

    ZO ZET JE ER SPELLEN OP
    Dit kan alleen op de grafische rekenmachines, dus niet op de simpele casio gevalletjes.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 17:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb en casio; dus dat gaat niet werken denk. :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Haha ik moet het ook kopen en je kan er Mario kart op spelen.
    Maar dat ding kost 94. Bijna even duur als al mijn boeken bij elkaar --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Op mijn rekenmachine kan dat niet niet. : ( Ik heb deze.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 17:42 ]


    <3

    Passerby schreef:
    (...)AUB waar slaat dat op. Ik mag toch een rekenmachine niet leuk vinden. Ik haat dat gedrocht.


    Dan zeg je het helemaal verkeerd, doe niet zo over de rooie.

    'Die rekenmachine is dom', wtf? Zeg dan:
    Ik heb een hekel aan die rekenmachines.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lilaea schreef:
    Haha ik moet het ook kopen en je kan er Mario kart op spelen.
    Maar dat ding kost 94. Bijna even duur als al mijn boeken bij elkaar --'


    Die van mij 120, maar vond hem voor 100 in een winkel [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had ook zo'n dure grafische rekenachine, van 130 euro. Was verplicht voor HAVO. Maar ik was hem toch mooi kwijt geraakt in het midden van mijn schooljaar ;$


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    Ik had ook zo'n dure grafische rekenachine, van 130 euro. Was verplicht voor HAVO. Maar ik was hem toch mooi kwijt geraakt in het midden van mijn schooljaar ;$


    Ik doe VWO n__n
    Echt stom dat het verplicht is en ik kan het machtentekentje maar niet vinden, hahaha xd Ik was net gewend geraakt aan mijn casio en nu krijg ik zo'n ingewikkeld geval.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan zeg je het helemaal verkeerd, doe niet zo over de rooie.

    'Die rekenmachine is dom', wtf? Zeg dan:
    Ik heb een hekel aan die rekenmachines.
    Als ik dat zo wil zeggen, mag ik dat toch zo zeggen. Wat is het probleem daar nu in godsnaam mee. Jij ging trouwens eerste over de 'rooie' jongedame.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    (...)

    Ik doe VWO n__n
    Echt stom dat het verplicht is en ik kan het machtentekentje maar niet vinden, hahaha xd Ik was net gewend geraakt aan mijn casio en nu krijg ik zo'n ingewikkeld geval.


    HAHA. Ja, dat had ik ook ._______. echt vervelend. En net toen ik eraan begon te wennen raakte ik hem kwijt ):


    To infinity and beyond •

    Ik heb 'm ook, maar ik ben eerder veel te druk met grafieken maken, vele dingen uitrekenen en nog veel meer, dan dat ik er spelletjes op ga zetten. Overigens, wie spelletjes wil kan net zo goed een Nintendo or something kopen, is onderhand net zo duur.


    “Love is a contradiction.”

    Nice!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Passerby schreef:
    (...)Als ik dat zo wil zeggen, mag ik dat toch zo zeggen. Wat is het probleem daar nu in godsnaam mee. Jij ging trouwens eerste over de 'rooie' jongedame.


    Jongedame? Kom op zeg --'' Ik ben geen 3. Maar laat ook maar zitten, ik ga eten.

    Chicklit schreef:
    Ik heb 'm ook, maar ik ben eerder veel te druk met grafieken maken, vele dingen uitrekenen en nog veel meer, dan dat ik er spelletjes op ga zetten. Overigens, wie spelletjes wil kan net zo goed een Nintendo or something kopen, is onderhand net zo duur.


    Ik heb die rekenmachine toch al :'] Dus naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb die rekenmachine toch al :'] Dus naja.

    Jongeheer dan maar :Y)

    Renegade schreef:
    (...)
    Jongeheer dan maar :Y)
    Haha die is leuk. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die heb ik ook. En man, wat ga ik blij zijn als ik die eindelijk zal kunnen weggooien.
    'k Kan er na 4 jaar nog niet normaal mee werken, al die stomme knopjes ook o.o


    Never run out of reasons to smile...