• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:52 ]



    *Mindfuck*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Geweldig mean, ik had vorig jaar examens kreeg ik een sms hoorde je zo wanneer plop zijn muts omhoog gaat dat geluidje. Iedereen zo lachen & naar mij kijken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ooooh, dat doet me weer aan Chiro kamp denken van 3 jaar geleden C:
    Das was het zinnetje van ons kamp


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    hahaha dat zeiden we altijd tegen onze handbaltrainer. Die heette Sean, klinkt hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Dat is best wel vet. (: Een vriendin van mij had een vrolijk deuntje van de Efteling die onze lerares zo leuk vond dat ze mocht blijven, haar telefoon niet in hoefde te leveren en ze dat liedje de rest van de les mocht blijven afspelen, hihi.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Die had ik vroeger ook als ringtone, ik vind het leuk om zulke reacties op te wekken. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    Ex astris, sciencia

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, lol


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lickilicky schreef:



    *Mindfuck*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn ringtone gaat van *Kijk dan toch godverdomme naar je gsm Stephanie* Met de stem van mijn beste vriendin en toen'ie afging ging iedereen naar haar kijken i.p.v van naar mij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.