• De zelfgemaakte brownies van mijn tante. Met een overdosis chocolade waarvan je wel glimlachen moet en gelukkig van wordt - of je nu wilt of niet.
    Daar gaat pure chocolade, witte en melk in met van die lekkere brokjes ertussen en dan een heerlijk stevige, maar zachte bite heeft die wegsmelt op je tong. Vooral dan ook als ze lekker warm gemaakt zijn, en een bolletje ijs van kaneel of cocos hebben, met vers gemaakte slagroom.

    Jep, als ik nu moet lijden omdat ik niet lekker kan (en na dit weekend van de grote hoeveelheden die ik naar binnen heb gewerkt ook niet meer mag) eten ... Dan jullie ook!

    Ik heb er geen foto van, maar daarom plaats ik een andere lekkere erop. Suffer with me! ;D :9~




    [Bronies zijn toegestaan in dit topic, maar alleen als ze ook echt met het onderwerp te maken hebben.]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    [Bronies zijn toegestaan in dit topic, maar alleen als ze ook echt met het onderwerp te maken hebben.]

    -out-
    We zijn zo awesome, er zijn speciale waarschuwingen voor ons.

    Ahum... I fucking love brownies @_@

    .. Bronie Brownies! -Random-

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    [Bronies zijn toegestaan in dit topic, maar alleen als ze ook echt met het onderwerp te maken hebben.]

    -out-
    We zijn zeawesome, er zijn speciale waarschuwingen voor ons.

    Ahum... I fucking love brownies @_@

    .. Bronie Brownies! -Random-


    I'm part of the brony evelution, but it needs to fit the subject. Thank you or Chief Thunderhooves wil kick your ass. ;D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 0:23 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik las eerst 'ik ben verslaafd aan de bronies van mijn tante' en ik zar echt van 'whut? o.o' x'D

    Maar ik ga langs bij jouw tante o.o Ik wil ook brownies -grijphandjes- Damnit nu wil ijs en brownies en chocolade x'D Mijn maag begint er serieus van te rommelen o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Applejack schreef:
    Ik las eerst 'ik ben verslaafd aan de bronies van mijn tante' en ik zar echt van 'whut? o.o' x'D

    Maar ik ga langs bij jouw tante o.o Ik wil ook brownies -grijphandjes- Damnit nu wil ijs en brownies en chocolade x'D Mijn maag begint er serieus van te rommelen o.o


    Here, have this:


    & Ik wil ook weer heel snel naar mijn tante! :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OMG OMG OMG.
    Ik kan dit niet aaaaaan! Need. Chocolate. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Yarilo schreef:



    *Dead*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gelukkig, ik lijd niet meer alleen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    :9~


    I love you Tim

    IK WIL BROWNIES :9~:9~:9~
    Assassin, wij gaan een keer brownies maken *O*

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 8:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Captain schreef:
    OMG OMG OMG.
    Ik kan dit niet aaaaaan! Need. Chocolate. D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Pakt de eerste trein naar Rotterdam en staat al kwijlend voor Nancy's deur-
    Dus... Wanneer vertrekken we naar je tante? :9~


    Let it come and let it be

    They look delicious 8)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 9:53 ]


    Signature: