• zeik topic
    Ik kan er niet meer tegen. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ik zit me eigen helemaal gek te maken waardoor ik gewoon misselijk word.
    Ik heb toe net een huilbui gehad die nog langer al niet over is.
    Echt ik weet het gewoon niet meer.
    Mijn ouders denken dat ik me niet lekker voel omdat ik slaap te kort heb, wat dus niet is. Echt ik word hier gewoon gestoord.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan je hier nu moeilijk mee helpen, maar als je erover wilt praten kan je altijd pb'en. Okee? (flower)


    i put the fun in funeral

    Je ouders kunnen gelijk hebben, slaap te kort/te veel kan het ook aan liggen.

    Aaaawh Sarita, het komt wel goed.
    Gewoon tijdelijk een dipje. <3.


    They fell in love, didn't they?

    ahw meis, ik vind het echt zó klote voor je ): ik wens je echt heel veel sterkte en als je me nodig hebt mag je altijd een berichtje sturen.
    mischien helpt het als je je ouders gewoon eerlijk vertelt wat er is? ze geven om je en praten zal je mischien goed doen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is de puberteit he meis :( We hebben er allemaal wel eens last van. Maar het komt wel goed!

    Ga lekker leuke dingen doen. Neem voor om eens een avondje vroeg naar bed te gaan. Ga eens dingen doen die je leuk vind met je vriendinnen :P Lekker shoppen, slaap feestje, zwemmen, spelletjes middag, beautymiddag, naar pretpark. Gewoon wat afleiding zoeken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hooligan schreef:
    Je ouders kunnen gelijk hebben, slaap te kort/te veel kan het ook aan liggen.


    comfort in c h a o s

    Dat heeft iedereen wel eens. Grote kop thee nemen of chocolade melk. Met een dikke deken naar bed, muziekje aan en even helemaal ontspannen en optijd slapen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    - schuift Roosvicée naar Sarita toe -
    Komt wel goed, schatje.

    Je kunt me altijd PB'en. - Naar Cheerful, niet naar dit account -


    Ik haat Cheerful :D