Ik: Heej transje, hoe gaat het met je? Met mij gaat het goed. Ik ben erg blij.
BT: Ik hou van romantiek. Erg gelukkig.
Ik: Ben je verliefd? Wat leuk! Op wie?
BT: Nu! Dit is een zeer lange tijd! Dit land?
Ik: Dus je bent verliefd op een land. Welk land als ik het vragen mag?
BT: Deze pagina is veilig?
Ik: Tuurlijk! Waarom zou deze pagina niet veilig zijn? Vertel, op welk land ben je verliefd?
BT: Het antwoord is Ja! Wat is een beveiligde site? China?
Ik: China is geen site, China is een land. Ik vind het ook een leuk land hoor
BT: China en China via het internet. Ik denk dat dit een geweldige plek
Ik: Ik ook! Eet je graag bami?
BT: Ik wil! pasta eten?
Ik: Nu nog? Het is bijna elf uur!
BT: Hoe is dit mogelijk? Op ongeveer 11!
Ik: Sorry transje, ik vind het ook niet leuk dat het bijna elf uur is. Ik ben niet moe en ik wil ook nog niet gaan slapen, maar het moet wel. Anders verpest ik morgen mijn toetsen.
BT: Het spijt me, omdat ik, maar niet de jaren, de internationale gemeenschap. Hij was moe van het niet slapen. Het kan worden vernietigd in de ochtend.
Ik: Welke internationale gemeenschap?
BT: De internationale gemeenschap?
Ik: Ja. Dat zei je toch net, of niet dan?
BT: ... Duurzame?
Ik: Dat ligt eraan. Ik weet niet eens waar je het over hebt, maar ach.
BT: Dit is anders. En wat je denkt.
Ik: Juist. En hoe weet jij dat?
BT: Denk na over wat je eet?
Ik: Dat heeft hier helemaal niets mee te maken. Transje, je praat poep. Eerder begon je al over Badarf strafrecht en over True de singer bonen.. Waar gaat het toch heen met jou!
BT: Badarf credit sikkina en genegeerd door TCC van Amerika.
Ik: Tjonge. Genegeerd worden door een land.. Dat is wel heel wat zeg. Ik begin medelijden met je te krijgen, transje
BT: Wow. Thuis en in aanmerking genomen. Het was een geluk. Sorry, niet te gebruiken genetische organismen tot een herziene kopie te sturen
Ik: Dus je huis kwam in aanmerking voor iets doordat jij genegeerd werd door Amerika en dat was eigenlijk een geluk? Ik vind het vreemd. Heel erg vreemd.
BT: Als het onroerend goed in de Verenigde Staten van Amerika? Het voelt vreemd voor mij. Het is zeer zeldzaam.
Ik: Nou, in dat geval ben ik zeer blij voor. Maar ik vind het nog steeds vreemd dat je genegeerd werd door een land. Waarom deden ze dat dan? Kwam dat doordat je Nederland een stom land vind zoals je al eerder vertelde?
BT: In dit geval, ik ben heel blij. Maar ik weet niet hoe ze te negeren. Waarom is dat? Nederland is gek als je tegen hem zeggen?
Ik: Ik snap dat je slechte ervaringen hebt met Nederland, maar dan hoef je ze toch niet te negeren? Vind je het gek dat Amerika je dan negeert! Het is je eigen schuld.
BT: ...
----
Hij is er stil van.. Arme drommel :W
26 - 02 - '16