• -

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:02 ]


    i put the fun in funeral

    Ik zou nooit in stappen, en al helemaal niet wanneer hij complimenten gaat geven. Iew, ik zal er niet aan moeten denken, ik zou nog eerder heel hard naar huis rennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En de volgende keer ben je verkracht en vermoord door Marc Dutroux 2.0. No thanks.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Prudence schreef:
    Dat lijkt zo op een scène uit An Education :W

    Ikzelf zou 't nooit doen :'D


    hahaha inderdaad, alleen nog een cello. En daar vond ik het ook al een beetje creepy lol


    As travars

    Dursley schreef:
    Nee, ik zou dat dus absoluut niet doen. Vooral niet bij zo'n kerel. Eerst complimentjes geven en je met een album de auto inlokken.. Nee, ik zou op zo'n moment maken dat ik wegkom. Maar gelukkig kwam het bij jou wel goed dan! (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    RainbowDash schreef:


    Happy Birthday my Potter!

    Je gaat onder een boom staan als het onweert? Hoe oerdom kun je zijn en dat leer je niet bij natuurkunde, dat weet iedereen gewoon want je wordt er altijd voor gewaarschuwd.
    Nog dommer dat je bij die gozer in de auto stapte --''
    Lang leve je koppigheid, had je dat ook gezegt als hij je had verkracht?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Square schreef:
    Nee. :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt teringdom van je, ookal is het uiteindelijk goed afgelopen, maar ok.
    En nee, zou ik nooit doen.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    No offense, maar dat is gewoon dom. Ik zou liever elke dag door het onweer en de regen moeten fietsen dan bij een wildvreemde man instappen die je complimentjes maakt om je over te halen om in z'n wagen te stappen.
    Weet je wel hoe roekeloos je gedrag was?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    C18 schreef:
    Nee, nooit gedaan. Don't wanna get raped, y'know (krul).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dursley schreef:
    Nee, ik zou dat dus absoluut niet doen. Vooral niet bij zo'n kerel. Eerst complimentjes geven en je met een album de auto inlokken.. Nee, ik zou op zo'n moment maken dat ik wegkom. Maar gelukkig kwam het bij jou wel goed dan! (:

    Kingcrawler schreef:
    Eigenlijk vind ik dit ironisch dat die man ook nog net Marc moest noemen, maar oki.
    Ik zou zoiets niet doen!

    OH JIJ FOEI

    Wat de rest al zegt, best dom van je...
    Ik zou dat nooit van mijn leven doen!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Kingcrawler schreef:
    Eigenlijk vind ik dit ironisch dat die man ook nog net Marc moest noemen, maar oki.
    Ik zou zoiets niet doen!

    Omfg, ik snap 'm nu pas :'D Ahahaha, ja, indeed de ironie x'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet iedereen een kans geven, ook dikke lama's!