• -

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:02 ]


    i put the fun in funeral

    Never ever :P


    Life is hard and then we die

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt teringdom van je, ookal is het uiteindelijk goed afgelopen, maar ok.
    En nee, zou ik nooit doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou zoiets nooit doen, is mij veel te gevaarlijk.


    “Love is a contradiction.”

    nooit

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Dat kan je ook wat vriendelijker vermelden.

    Nou nee, want ik vind het teringdom (krul)

    ik weet niet... ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben en welke situatie en zo....


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik zou het niet zo snel doen, maar de kans bestaat naargelang de situatie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hooligan schreef:
    (...)
    Nou nee, want ik vind het teringdom (krul)


    Dat kan. Ik heb er nog een beetje vertrouwen in dat er ook mannen zijn die je niet meteen verkrachten als ze je hulp aanbieden.


    i put the fun in funeral

    Nooit, tenzij er een vriendin ofzo bij zou zijn. Zo zou ik ook nooit een liftende man mee nemen als ik alleen in een auto zit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dursley schreef:
    Nee, ik zou dat dus absoluut niet doen. Vooral niet bij zo'n kerel. Eerst complimentjes geven en je met een album de auto inlokken.. Nee, ik zou op zo'n moment maken dat ik wegkom. Maar gelukkig kwam het bij jou wel goed dan! (:

    Zal aan de situatie liggen. en het uiterlijk van die man;)


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Octavia schreef:
    Nee nog nooit bij vreemde ingestapt.(cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Dat kan. Ik heb er nog een beetje vertrouwen in dat er ook mannen zijn die je niet meteen verkrachten als ze je hulp aanbieden.

    Natuurlijk zijn die der. Maar ik wil er liever niet achter komen dat ik dan weer net bij de verkeerde in de auto zit als zijn lul al half me slokdarm in zit, thank you very much.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 19:42 ]

    Hooligan schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt teringdom van je, ookal is het uiteindelijk goed afgelopen, maar ok.
    En nee, zou ik nooit doen.

    +1


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als hij me een compliment had gegeven over mn outfit, zou ik al denken, 'eh I'll pass.' tbh


    As travars