• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

    You ain’t gonna tie me down!” He yelled.
    I can’t stop now.” The blond haired boy answered.
    Hit me one more time, and I’ll hex you’re balls off!” The black haired boy yelled again.
    This will remind you,” It’s funny How one moment can change everything especially When love takes over.
    We’re meant to be!” One of the boys whispered.
    That was when The magical world of Drarry was born.

    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    FeltCliffe = Kimberly
    Feltgasm = Aurelie
    Lickilicky = Kristy
    LoveLost = Sharon -Afwezig tot eind september-
    Malfoymania = Maria
    Orchideous = Nicky
    Oublier = Lies
    Patronum = Evelien
    Pemberley = Stephanie
    Pukkelxding = Annick
    Simonella = Simone



    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 sep 2011 - 19:41 ]

    Orchideous schreef:
    (...)

    Hm, dat is waar. Maar we hebben hier thuis al een laptop, dus ja. Dan is dat eigenlijk ook overbodig.

    Mijn laptop is kapot en ik krijg pas een nieuwe als ik mijn examens afgelegd heb, dus ja voorlopig de vaste pc nog (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Mijn laptop is kapot en ik krijg pas een nieuwe als ik mijn examens afgelegd heb, dus ja voorlopig de vaste pc nog (:


    Dat is wel balen. D:
    Ik heb juist een nieuwe gekregen omdat mijn oude het aan het begeven was en ik in mijn laatste jaar zit. Met GIP enzo heb ik wel een degelijke pc nodig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat is wel balen. D:
    Ik heb juist een nieuwe gekregen omdat mijn oude het aan het begeven was en ik in mijn laatste jaar zit. Met GIP enzo heb ik wel een degelijke pc nodig.

    Ja ik heb de computer ook vaak nodig, maar de vaste pc is min of meer ook van mij en die doet het nog prima dus ja, er zit niet echt 'haast' bij. Ik vind het best, zolang ik de dingen maar kan doen op de pc, die ik wil doen (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ja ik heb de computer ook vaak nodig, maar de vaste pc is min of meer ook van mij en die doet het nog prima dus ja, er zit niet echt 'haast' bij. Ik vind het best, zolang ik de dingen maar kan doen op de pc, die ik wil doen (:


    Oh, dan begrijp ik het. :3
    De dingen die ik moet doen kan ik niet op de laptop, omdat de juiste programma's daar niet opstaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Oh, dan begrijp ik het. :3
    De dingen die ik moet doen kan ik niet op de laptop, omdat de juiste programma's daar niet opstaan.

    Dat heb ik ook (:
    Of het is te langzaam op de laptops -de woorden van mijn docent H&A -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    So, that's what I'm going to do right now.

    Goodnight, loves.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 22:08 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Goodmorning everyone =D
    Even om de dag positief te beginnen: Ik heb vandaag maar tot half 2 school en al mijn huiswerk al gedaan, en de ogen van de kittens gaan al heel langzaam open, yay =D
    -nieuwe regel van mezelf: iedere ochtend bedenken waarom de dag leuk is.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @Rosa; Ugh ik heb niets om naar uit te kijken. -_-'
    Taak van Wiskunde is niet af.
    Ik ga sowieso een black-out bij Nederlands krijgen.
    En dat Frans: Dat is allemaal wel in orde. :')
    Een klein goed puntje van vandaag: IK GA SOCIALIZEN. (cool)

    Goede morgen ^^

    pff, ik heb 8 uur en ik ben waarschijnlijk pas rond zes uur -of later- thuis... (no_chears)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kom aan in school krijg ik sms pas aan dat de leerkracht ziek is dus hele dag geen les :').


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Hello people ^^


    Vandaag weer een rampzalige schooldag achter de rug, we hebben nieuwe kluisjes op school, allemaal goed en aardig enzo, maar we hebben dus nu zo'n machine waar je je schoolpas voor moet doen zodat je kluisje open gaat (voor een paar seconden, daarna is hij weer op slot -.-'). Dus ik kijken waar mijn nieuwe kluisje is, is hij helemaal achteraan --', dus dan moet ik met mijn pasje voor dat apparaat, dan sprinten naar mijn kluisje, hem dan openrukken en dan moet ik nog langs de menigte die boven of onder mijn kluisje zit waar ik me dus tussen moet wurmen. Kom ik er aan de eind van schooldag achter dat alle bitches van school boven of naast mijn kluisje zitten, en ik dus de komende 3 jaar (als ik niet blijf zitten) met dat ***** kluisje moet doen en elke dag me door die bitches moet wurmen.
    En ze zeggen dat het allemaal veiliger is, maar als je een keer op dat apparaat slaat crasht alles en gaat geen enkel kluisje meer open -.-'.

    Mijn reactie op school en kluisjes:



    Hoe ik me nu voel:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 13:52 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Hello people ^^


    Vandaag weer een rampzalige schooldag achter de rug, we hebben nieuwe kluisjes op school, allemaal goed en aardig enzo, maar we hebben dus nu zo'n machine waar je je schoolpas voor moet doen zodat je kluisje open gaat (voor een paar seconden, daarna is hij weer op slot -.-'). Dus ik kijken waar mijn nieuwe kluisje is, is hij helemaal achteraan --', dus dan moet ik met mijn pasje voor dat apparaat, dan sprinten naar mijn kluisje, hem dan openrukken en dan moet ik nog langs de menigte die boven of onder mijn kluisje zit waar ik me dus tussen moet wurmen. Kom ik er aan de eind van schooldag achter dat alle bitches van school boven of naast mijn kluisje zitten, en ik dus de komende 3 jaar (als ik niet blijf zitten) met dat ***** kluisje moet doen en elke dag me door die bitches moet wurmen.
    En ze zeggen dat het allemaal veiliger is, maar als je een keer op dat apparaat slaat crasht alles en gaat geen enkel kluisje meer open -.-'.

    Mijn reactie op school en kluisjes:



    Hoe ik me nu voel:




    Geweldig systeem O_O
    *knuffelt*
    Kan je met niemand ruilen van kluisje ofzo?


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    DrarryPotter schreef:
    (...)

    Geweldig systeem O_O
    *knuffelt*
    Kan je met niemand ruilen van kluisje ofzo?


    Niemand wilt met me ruilen omdat ik helemaal achteraan en onderaan zit en ik heb ook geen 'geldige reden' om kluisjes te ruilen dus ik zit de komende 3 jaar (als ik niet blijf zitten) met dit kluisje opgescheept (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Niemand wilt met me ruilen omdat ik helemaal achteraan en onderaan zit en ik heb ook geen 'geldige reden' om kluisjes te ruilen dus ik zit de komende 3 jaar (als ik niet blijf zitten) met dit kluisje opgescheept (cat)


    Zorg ervoor dat je kluisje kapot gaat (wbw)


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    DrarryPotter schreef:
    (...)

    Zorg ervoor dat je kluisje kapot gaat (wbw)


    Die kluisjes zijn megadik, al ga ik erop zitten of geef ik er een karatetrap aan, dan komt er echt geen krasje op o.o


    Every word written is a victory against death | Michel Butor