• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

    You ain’t gonna tie me down!” He yelled.
    I can’t stop now.” The blond haired boy answered.
    Hit me one more time, and I’ll hex you’re balls off!” The black haired boy yelled again.
    This will remind you,” It’s funny How one moment can change everything especially When love takes over.
    We’re meant to be!” One of the boys whispered.
    That was when The magical world of Drarry was born.

    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    FeltCliffe = Kimberly
    Feltgasm = Aurelie
    Lickilicky = Kristy
    LoveLost = Sharon -Afwezig tot eind september-
    Malfoymania = Maria
    Orchideous = Nicky
    Oublier = Lies
    Patronum = Evelien
    Pemberley = Stephanie
    Pukkelxding = Annick
    Simonella = Simone



    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 sep 2011 - 19:41 ]

    @Elise: oké, dan hopen dat ze niet moet betalen, ik wil haar terug. (no_chears)

    And, is het raar dat ik om de zoveel tijd mijn stories van het begin ga lezen? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Nicky; Ja ik ook. (no_chears)
    & Nee. :W -herkent zichzelf-

    Ik hoop dat ze snel terugkomt =o

    Hehe mijn one-shot is een beetje lang. Wie wilt hem straks even lezen en kritiek geven en die zut?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Ik hoop dat ze snel terugkomt =o

    Hehe mijn one-shot is een beetje lang. Wie wilt hem straks even lezen en kritiek geven en die zut?


    Waar gaat die over?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rosa; -raises hand-

    Orchideous schreef:
    (...)

    Waar gaat die over?

    Uhm, eigenlijk het perfecte sprookje: meisje wordt 's nachts wakker, vliegt op een dier naar een bos, daar is een elfenrijk en er zijn boze trollen.
    Ik vind hem nogal slecht en standaard, maar ik had nogal zin om het te schrijven. -fail-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Uhm, eigenlijk het perfecte sprookje: meisje wordt 's nachts wakker, vliegt op een dier naar een bos, daar is een elfenrijk en er zijn boze trollen.
    Ik vind hem nogal slecht en standaard, maar ik had nogal zin om het te schrijven. -fail-


    I'll give it a try, then. Ook al is het niet echt het genre dat ik graag lees. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    I'll give it a try, then. Ook al is het niet echt het genre dat ik graag lees. (:

    Als je het niet wilt hoeft het niet hoor =3 Ik ben nog bezig met overtypen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Als je het niet wilt hoeft het niet hoor =3 Ik ben nog bezig met overtypen =P



    Nee, ik ben best wel benieuwd. Juist omdat ik zulke dingen niet zo snel ga lezen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)


    Nee, ik ben best wel benieuwd. Juist omdat ik zulke dingen niet zo snel ga lezen.

    Okay, ik pb je hem wel als ie af is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik haat die stiltes in het topic echt. (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De proloog van het gezamenlijke drarry verhaal is geactiveerd! We kunnen echt beginnen :D!
    The Magical world of Drarry


    Life is hard and then we die

    Dit is de laatste keer dat ik een one-shot, of hoe je het ook wilt noemen, schrijf. Voortaan typ ik wel, jezus ik haat overtypen O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Daar is ze 11 of 10 O_o
    Damn hij doet het niet: Klik!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 20:31 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Daar is ze 11 of 10 O_o
    Damn hij doet het niet: Klik!


    Ze kan wel goed zingen voor een 10/11 jarige.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson