• 7 things I hate about you. -Niall Horan
    Ik weet dat er al zo'n soort story is van justin bieber maar ik wou hem gewoon maken (: dus willen jullie een kijkje nemen? -a- thank you <3


    My biggest fear is oblivion.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké, dit begon dus allemaal omdat ik haar erop wees dat dit verhaal al bestond, begint ze te zeiken dat ik een verkeerde woordkeuze heb gebruikt en nu zeg je dat ik doe alsof ik 12 ben? Terwijl ik het over een feit heb...

    jij kickt echt op ruzie of niet soms? just get over it
    En 'sorry' als ik je volgens jou stalkte....


    My biggest fear is oblivion.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké, dit begon dus allemaal omdat ik haar erop wees dat dit verhaal al bestond, begint ze te zeiken dat ik een verkeerde woordkeuze heb gebruikt en nu zeg je dat ik doe alsof ik 12 ben? Terwijl ik het over een feit heb...


    Er is zo'n SOORT story.

    Heb je het verhaal gelezen? Weet je of het precies hetzelfde is? Nee. Dus klaag niet. thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skates schreef:
    (...)
    jij kickt echt op ruzie of niet soms? just get over it
    En 'sorry' als ik je volgens jou stalkte....


    DOE normaaaaaal, serieus ik begin me echt zo diep te irriteren aan jou. Een mening geven is géén ruzie zoeken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Er is zo'n SOORT story.

    Heb je het verhaal gelezen? Weet je of het precies hetzelfde is? Nee. Dus klaag niet. thank you.


    Ik had het over de voorkant niet over het verhaal zelf, daar heb ik alle twee sws niet van gelezen. Plus de andere staat inactief.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    DOE normaaaaaal, serieus ik begin me echt zo diep te irriteren aan jou. Een mening geven is géén ruzie zoeken.

    ugh, word volwassen ik irriteer me kapot aan jou, als ik jou was zou ik echt mijn excuses accepteren want dit doe ik echt niet nog een keer....


    My biggest fear is oblivion.

    Skates schreef:
    (...)
    ugh, word volwassen ik irriteer me kapot aan jou, als ik jou was zou ik echt mijn excuses accepteren want dit doe ik echt niet nog een keer....


    Excuses? Ik had niet gevraagd om een verontschuldiging, en ik wist niet eens dat je het echt meende. Maar als je daarbij deze discussie wilt sluiten aanvaard ik het.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Excuses? Ik had niet gevraagd om een verontschuldiging, en ik wist niet eens dat je het echt meende. Maar als je daarbij deze discussie wilt sluiten aanvaard ik het.


    GROEI. OP. en doe niet zo kinderachtig alleen maar mijn excuses accepteren omdat je dan deze discussie kan sluiten? dacht het niet, en ja ik meende het. So think before you say something okay?


    My biggest fear is oblivion.

    Skates schreef:
    (...)

    GROEI. OP. en doe niet zo kinderachtig alleen maar mijn excuses accepteren omdat je dan deze discussie kan sluiten? dacht het niet, en ja ik meende het. So think before you say something okay?


    Irritatie. Ugh, ik spendeer hier geen tijd meer aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Irritatie. Ugh, ik spendeer hier geen tijd meer aan.

    je hebt hier veel tijd in besteed, sorry ik wist niet dat je dom was.


    My biggest fear is oblivion.