• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

    You ain’t gonna tie me down!” He yelled.
    I can’t stop now.” The blond haired boy answered.
    Hit me one more time, and I’ll hex you’re balls off!” The black haired boy yelled again.
    This will remind you,” It’s funny How one moment can change everything especially When love takes over.
    We’re meant to be!” One of the boys whispered.
    That was when The magical world of Drarry was born.

    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    FeltCliffe = Kimberly
    Feltgasm = Aurelie
    Lickilicky = Kristy
    LoveLost = Sharon -Afwezig tot eind september-
    Malfoymania = Maria
    Orchideous = Nicky
    Oublier = Lies
    Patronum = Evelien
    Pemberley = Stephanie
    Pukkelxding = Annick
    Simonella = Simone



    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 20:33 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Haha ja, gelukkig heeft ze het off-topic niet ontdekt =P

    Drarrydream =D Dromen over Draco is altijd leuk (A)
    Ik droomde dat mijn vader een wedstrijd had gewonnen en ik liep over een brug, waarna ik een boek zag liggen. Mijn moeder had hem met de hand geschreven en toen ik hem las landde er een spin op mijn neus. Toen werd ik wakker en kon ik niet meer slapen -.-


    Dat is een aparte droom :'D.
    En ik ga effe mijn superhoofdstuk activeren, dan hebben jullie genoeg tijd om het te lezen :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Dat is een aparte droom :'D.
    En ik ga effe mijn superhoofdstuk activeren, dan hebben jullie genoeg tijd om het te lezen :'D

    Yaaaay =D
    Ik ga even een zondag to do list maken, ik moet nog zoveel doen O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Yaaaay =D
    Ik ga even een zondag to do list maken, ik moet nog zoveel doen O_o


    En ik heb hem geactiveerd :Y).

    En dit moet ik nog doen voor vandaag:

    - Huiswerk: Duits maken en leren --'
    - Schrijven: Aan Drarry story nog 3 hoofdstukken van minimaal 500 woorden per hoofdstuk :Y).

    Dat is niet echt heel veel :'D. (ja ik heb wel nog meer huiswerk, maar dat is voor dinsdag en de rest van de week, en daar heb ik geen zin in :Y)).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb dit:

    1. Schrijven --> 6 stories bijwerken.
    2. Huiswerk --> ook voor dinsdag en woensdag want dinsdag moet ik weg en maandag heb ik niet veel tijd.
    3. Kamer opruimen --> omdat het moet -.-
    4. Lezen --> bijlezen op Q, en Spotgaai omdat die morgen terug naar de bieb moet.

    En dat noemen ze nou weekend -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lickilicky schreef:
    (...)

    En ik heb hem geactiveerd :Y).

    En dit moet ik nog doen voor vandaag:

    - Huiswerk: Duits maken en leren --'
    - Schrijven: Aan Drarry story nog 3 hoofdstukken van minimaal 500 woorden per hoofdstuk :Y).

    Dat is niet echt heel veel :'D. (ja ik heb wel nog meer huiswerk, maar dat is voor dinsdag en de rest van de week, en daar heb ik geen zin in :Y)).

    Duits is echt kut =o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Ik heb dit:

    1. Schrijven --> 6 stories bijwerken.
    2. Huiswerk --> ook voor dinsdag en woensdag want dinsdag moet ik weg en maandag heb ik niet veel tijd.
    3. Kamer opruimen --> omdat het moet -.-
    4. Lezen --> bijlezen op Q, en Spotgaai omdat die morgen terug naar de bieb moet.

    En dat noemen ze nou weekend -.-


    6 stories O_O. Dat is nogal veel o.o
    Zelf zou ik dat echt nooit redden :'D.
    Maar ja, Duits is K*t, maar het moet toch --'. En haha, ik verleng mijn boeken altijd via internet ;p dus ik heb mijn boeken al 2 maanden ofzo, en ik heb er pas een van de 4 uit :'D. En mijn kamer is alleen stoffig, en niet rommelig, want daar kan ik zelf niet eens tegen :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    6 stories O_O. Dat is nogal veel o.o
    Zelf zou ik dat echt nooit redden :'D.
    Maar ja, Duits is K*t, maar het moet toch --'. En haha, ik verleng mijn boeken altijd via internet ;p dus ik heb mijn boeken al 2 maanden ofzo, en ik heb er pas een van de 4 uit :'D. En mijn kamer is alleen stoffig, en niet rommelig, want daar kan ik zelf niet eens tegen :'D

    Nah, ik schrijf meestal vooruit, en dan lukt het wel =P -vaag-
    Onze Duitse lerares heeft een hele grote wrat, ze zit er de hele tijd aan en dan praat ze ook nog eens Duits zonder dat iemand haar verstaat, en ze stinkt O_o
    Wow =o Ik lees best veel, maar de laatste tijd ook niet meer echt. En mijn ouders verlengen de boeken meestal 1 keer en dan nemen ze de boeken gewoon mee naar de bieb, zonder het te overleggen, heel vreemd x)
    Rommelige kamers vind ik ook irritant, vooral met huiswerk, maar ik heb nooit zin om het op te ruimen =P Meestal zet ik dan de radio aan en zing ik héél hard mee, maar dat vinden ze allemaal niet leuk -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Nah, ik schrijf meestal vooruit, en dan lukt het wel =P -vaag-
    Onze Duitse lerares heeft een hele grote wrat, ze zit er de hele tijd aan en dan praat ze ook nog eens Duits zonder dat iemand haar verstaat, en ze stinkt O_o
    Wow =o Ik lees best veel, maar de laatste tijd ook niet meer echt. En mijn ouders verlengen de boeken meestal 1 keer en dan nemen ze de boeken gewoon mee naar de bieb, zonder het te overleggen, heel vreemd x)
    Rommelige kamers vind ik ook irritant, vooral met huiswerk, maar ik heb nooit zin om het op te ruimen =P Meestal zet ik dan de radio aan en zing ik héél hard mee, maar dat vinden ze allemaal niet leuk -.-



    Het lukt mij net om een verhaal goed te onderhouden, laat staan 4 :'D.
    Nee, die van ons is zwanger van onze bio-docent o.o
    Ze heeft een beetje een kale plek op haar hoofd en geeft echt heel snel strafwerk -.-'.
    Ja, ik lees normaal ook veel, maar soms (zoals nu) heb ik daar gewoon geen zin in :'D. Haha, nee mijn kamer moet opgeruimt zijn anders kan ik echt niks doen (krul). Maar nee, ik ga echt niet zingen, dan sterft zowel mijn hond als mijn ouders + zus (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Goede morgen (heart2)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Goede morgen (heart2)


    Goede morgen :Y).

    Drarry dreams gehad (krul)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)


    Het lukt mij net om een verhaal goed te onderhouden, laat staan 4 :'D.
    Nee, die van ons is zwanger van onze bio-docent o.o
    Ze heeft een beetje een kale plek op haar hoofd en geeft echt heel snel strafwerk -.-'.
    Ja, ik lees normaal ook veel, maar soms (zoals nu) heb ik daar gewoon geen zin in :'D. Haha, nee mijn kamer moet opgeruimt zijn anders kan ik echt niks doen (krul). Maar nee, ik ga echt niet zingen, dan sterft zowel mijn hond als mijn ouders + zus (cat)

    Ieeh, dat is nog erger dan Drarry in de keuken O_o
    Haha mijn ouders en zus zijn het nu al wel gewend dat ik echt niet kan zingen, het zal naar worden voor de kittens maar ja =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tragically schreef:
    Goede morgen (heart2)

    Goodmorning =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Goede morgen :Y).

    Drarry dreams gehad (krul)

    Niet dat ik weet, ik onthou mijn dromen bijna nooit, alleen als ze ontzettend erg zijn weet ik het wél nog(no_chears)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Morning (wbw)


    Cool, neat, swell -Cry

    Btw, kijk eens wat Neela voor mij heeft gemaakt:
    Tom Felton als hongerige vampier :9~

    Before:



    After:



    Duister:



    Hij mag mij wel bijten hoor (wbw)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor