• My letter to a Bully:

    Hoi, herken je mij? Nee, dat dacht ik al. Nou, ik ben het meisje dat jij vroeger peste. Ik ben het meisje dat jij hebt uigescholden, lelijk genoemd, dik genoemd, waardeloos heb genoemd. Ik ben het meisje dat geen vriendinnen had. Ik ben het meisje dat het liefst alleen was omdat ik bang voor anderen was omdat jullie me altijd peste. Ik ben het meisje dat dacht nooit geliefd te worden. Ik ben het meisje dat dacht nooit een vriend te krijgen. Ik ben het meisje dat dacht voor altijd lelijk te blijven.

    Laat ik mijzelf nou eens voorstellen. Ik ben het meisje dat altijd aan het glimlachen is. Ik ben het meisje dat haar angsten heeft overwonnen. Ik ben het meisje dat geliefd wordt door vele mensen. Ik ben het meisje dat er altijd voor iedereen was, en nu eindelijk het goede terug glimlacht. Ik ben het meisje met een lieve vriend. Ik ben het meisje dat gelukkig is. Ik ben het meisje dat veranderd is. Ik ben inderdaad, het meisje dat nog steeds altijd last heeft van grammatica en schrijven, maar toch elke dag haar best doet om het te verbeteren en nog elke dag haar best zal doen om van het leven te genieten.

    En kijk nou eens naar jou. Je bent niets veranderd. Hoe lang is het geleden? Ongeveer 8 jaar? Ik wil je even bedanken, want dankzij mensen zoals jou ben ik sterker geworden. Ik laat me niet kleineren door mensen die denken beter te zijn dan mij. Je bent een pestkop en ik vind je niet aardig. Maar ik wens je het beste toe, want zo vriendelijk ben ik wel. Je bent nooit beter dan mij geweest, en kijk nou maar eens wie het laatste lacht.


    Lieve jongens en meisjes, trek je niets aan van die pestkoppen. Ik ben vroeger heel veel gepest geweest en het liefst zou ik dit brief naar alle pestkoppen sturen die mij ooit kwaad hebben gedaan. Laat je alsjeblieft niet klein maken door mensen die denken beter dan jou te zijn of stoer willen doen. Want het is het niet waard. Je moet wat met je gebeurt gebruiken en alleen maar sterker ervan worden. Blijf trots op wie je bent. Ben jezelf en ben niet bang om jezelf te zijn. Mensen zijn jaloers of willen andere klein maken omdat ze zelf ook klein gemaakt worden door anderen. Ook al lijkt soms niets meer te gaan zoals je wilt, blijf glimlachen. Want uiteindelijk, ben jij diegene die bepaalt wat jij met je leven doet. Uiteindelijk, wordt het allemaal beter.
    Blijf glimlachen.

    Dankjewel voor het lezen, <3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:14 ]

    wauw mooi (het spreekt me namelijk vooral nu heel erg aan. Omdat het nu vooral is in de derde)(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raveness schreef:
    Ik ga dit aan mijn dochter laten lezen..
    Misschien laat ze dan niet zo over zich heenlopen..

    Dank je wel, Ik hoop dat dit haar nu helpt..

    (K)(K)

    Aww, ze moet echt voor haarzelf opstaan. Ik heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Ze moet trots op haarzelf zijn, ze is vast een prachtig meisje met vele talenten. Keep on smiling! ^^ xx

    Wauw. Amen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hungergames schreef:
    Mooie tekst
    Ik ben heel erg gepest en wordt nog steeds gepest
    Maar ik weet dat ik beter ben

    Goed zo, laat je echt niet klein maken door achterlijke kinderen die stoer willen overkomen. You're better than them. (:

    Chicklit schreef:
    Respect, een waardevol advies, erg mooi.


    All I have in life, is my imagniation.

    MisPattinson schreef:
    wauw mooi (het spreekt me namelijk vooral nu heel erg aan. Omdat het nu vooral is in de derde)(H)

    Mensen die pesten zijn zelf heel erg onzeker waardoor ze anderen gaan pesten om zich beter te voelen. Blijf volhouden en glimlachen popje!

    erg mooi (flower)

    Ik ben gelukkig al achter boodschap van jou verhaal, maar goed dat je het nog eens benadrukt ^^

    Wat mooi <3
    Al heb ik zo'n gevoel dat het met mij nooit meer goedkomt... )':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Loveless schreef:
    (...)
    Mensen die pesten zijn zelf heel erg onzeker waardoor ze anderen gaan pesten om zich beter te voelen. Blijf volhouden en glimlachen popje!


    Dankje ik zit nju in een klote periode op school maar op quizlet voel ik me altijd groter. Omdat de meeste schrijven lezen en dichten raar vinden. Hier heb ik onbekende vriendinnen en vrienden die de zelfde hobby hebben en je heel graag helpen.(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Flare schreef:
    Wat mooi <3
    Al heb ik zo'n gevoel dat het met mij nooit meer goedkomt... )':

    Dat hebben we allemaal op zo´n momenten, alles lijkt niet meer goed te komen, je weet niet wat je moet doen, je weet niet eens of het zin heeft. Maar het heeft wel zin. Het komt wel goed. Een kennis zei me iets wat me altijd is bijgebleven:
    Alles wordt uiteindelijk in evenwicht gebracht. We hebben demonen en engelen in onze wereld. Demonen zijn groot terwijl engelen klein zijn. En om alles te balanceren, heb je meer engelen dan demonen. Er zal altijd meer goeds in je leven zijn dan kwaad. Je moet gewoon eventjes volhouden, en langs je demonen vechten om goeds tegen te komen. Hoe moeilijk het ook is, doorbijten, doorvechten en blijven glimlachen. Want zodra jij begint te glimlachen, glimlachen ook mensen om je heen. Probeer het eens, het werkt echt <3

    MisPattinson schreef:
    (...)

    Dankje ik zit nju in een klote periode op school maar op quizlet voel ik me altijd groter. Omdat de meeste schrijven lezen en dichten raar vinden. Hier heb ik onbekende vriendinnen en vrienden die de zelfde hobby hebben en je heel graag helpen.(H)

    Q zal er altijd voor je zijn! <3

    nice sis

    heel mooi (H)


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Wow echt heel mooi.
    Dit heeft me weeral een beetje sterker gemaakt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"