• My letter to a Bully:

    Hoi, herken je mij? Nee, dat dacht ik al. Nou, ik ben het meisje dat jij vroeger peste. Ik ben het meisje dat jij hebt uigescholden, lelijk genoemd, dik genoemd, waardeloos heb genoemd. Ik ben het meisje dat geen vriendinnen had. Ik ben het meisje dat het liefst alleen was omdat ik bang voor anderen was omdat jullie me altijd peste. Ik ben het meisje dat dacht nooit geliefd te worden. Ik ben het meisje dat dacht nooit een vriend te krijgen. Ik ben het meisje dat dacht voor altijd lelijk te blijven.

    Laat ik mijzelf nou eens voorstellen. Ik ben het meisje dat altijd aan het glimlachen is. Ik ben het meisje dat haar angsten heeft overwonnen. Ik ben het meisje dat geliefd wordt door vele mensen. Ik ben het meisje dat er altijd voor iedereen was, en nu eindelijk het goede terug glimlacht. Ik ben het meisje met een lieve vriend. Ik ben het meisje dat gelukkig is. Ik ben het meisje dat veranderd is. Ik ben inderdaad, het meisje dat nog steeds altijd last heeft van grammatica en schrijven, maar toch elke dag haar best doet om het te verbeteren en nog elke dag haar best zal doen om van het leven te genieten.

    En kijk nou eens naar jou. Je bent niets veranderd. Hoe lang is het geleden? Ongeveer 8 jaar? Ik wil je even bedanken, want dankzij mensen zoals jou ben ik sterker geworden. Ik laat me niet kleineren door mensen die denken beter te zijn dan mij. Je bent een pestkop en ik vind je niet aardig. Maar ik wens je het beste toe, want zo vriendelijk ben ik wel. Je bent nooit beter dan mij geweest, en kijk nou maar eens wie het laatste lacht.


    Lieve jongens en meisjes, trek je niets aan van die pestkoppen. Ik ben vroeger heel veel gepest geweest en het liefst zou ik dit brief naar alle pestkoppen sturen die mij ooit kwaad hebben gedaan. Laat je alsjeblieft niet klein maken door mensen die denken beter dan jou te zijn of stoer willen doen. Want het is het niet waard. Je moet wat met je gebeurt gebruiken en alleen maar sterker ervan worden. Blijf trots op wie je bent. Ben jezelf en ben niet bang om jezelf te zijn. Mensen zijn jaloers of willen andere klein maken omdat ze zelf ook klein gemaakt worden door anderen. Ook al lijkt soms niets meer te gaan zoals je wilt, blijf glimlachen. Want uiteindelijk, ben jij diegene die bepaalt wat jij met je leven doet. Uiteindelijk, wordt het allemaal beter.
    Blijf glimlachen.

    Dankjewel voor het lezen, <3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:14 ]

    Mooi!


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Het meisje dat.

    Maar mooie tekst met een mooie boodschap! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Torchic schreef:
    Het meisje dat.

    Maar mooie tekst met een mooie boodschap! (:

    Zoals ik al zei, Ik ben inderdaad, het meisje die nog steeds altijd last heeft van grammatica en schrijven,.
    Dankjewel voor je hulp en voor het lezen ^^

    Ik vind deze tekst echt een hele mooie boodschap hebben :o
    Ik heb er gewoon geen woorden voor.

    Respect, een waardevol advies, erg mooi.


    “Love is a contradiction.”

    Gelijk heb je!! ;)


    Life is hard and then we die

    Dankjulliewel ^^

    Chicklit schreef:
    Respect, een waardevol advies, erg mooi.

    Chicklit schreef:
    Respect, een waardevol advies, erg mooi.

    Narry schreef:
    Ik vind deze tekst echt een hele mooie boodschap hebben :o
    Ik heb er gewoon geen woorden voor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thank-you people ^^

    Aaaahw, dat is mooi :3


    Olive

    Ik ga dit aan mijn dochter laten lezen..
    Misschien laat ze dan niet zo over zich heenlopen..

    Dank je wel, Ik hoop dat dit haar nu helpt..

    (K)(K)


    - The last look back is black -

    Chicklit schreef:
    Respect, een waardevol advies, erg mooi.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mooie tekst
    Ik ben heel erg gepest en wordt nog steeds gepest
    Maar ik weet dat ik beter ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one