• Ben ik 1 maand met mijn vriend samen, en ik wil graag me gevoelens aan hem vertellen nu, Maar zal ik het langs msn doen of langs een brief en die dan op sturen? want in real kan ik het niet zeggen want daar voor woont hij wat tever.. Ook al zou ik het liefst face to face willen zeggen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    aaahhh wat schattig :3 ik zou voor een brief kiezen dat is leuker dan msn :'D

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 15:10 ]


    Shoganai i ne~

    Hebben jullie niet een webcam ofzo?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Een brief is in mijn ogen best wel romantisch, vooral als je er wat parfum of iets op spuit.
    Maar als jullie samen zijn, weet hij dan niet al dat je gevoelens voor hem hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd?


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou brief doen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chicklit schreef:
    Een brief is in mijn ogen best wel romantisch, vooral als je er wat parfum of iets op spuit.
    Maar als jullie samen zijn, weet hij dan niet al dat je gevoelens voor hem hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd?

    En een kus op die brief drukken met lippenstift. Dat deed mijn exvriendinnetje. Dat vond ik echt een d'aww-moment. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Awwhh congratz! <3 Ik zou een brief doen.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Chicklit schreef:
    Een brief is in mijn ogen best wel romantisch, vooral als je er wat parfum of iets op spuit.
    Maar als jullie samen zijn, weet hij dan niet al dat je gevoelens voor hem hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd?

    Ik zeg niet zo vaak hou van je, tegen een jongen enso, en ik zeg ook niet wat ik voel voor hem, ik heb wel gezegt dat ik natuurlijk verliefd op hem ben, maar nu wil ik me gevoelens wel gaan zeggen & wat ik voor hem voel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BEARD schreef:
    (...)
    En een kus op die brief drukken met lippenstift. Dat deed mijn exvriendinnetje. Dat vond ik echt een d'aww-moment. (bloos)


    ^ Dat dus :Y) Heb ik ook voor mijn vriendin gedaan en dat vond ze geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus een brief, met dan mijn parfum op gespoten, en een kus op de brief? & natuurlijk tekst ;à


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    Dus een brief, met dan mijn parfum op gespoten, en een kus op de brief? & natuurlijk tekst ;à

    Ah ik snap 't en ik zeg: doen! Het is zo lief, ik weet bijna voor 100% zeker dat hij 't leuk zal vinden ^^


    “Love is a contradiction.”