• Ik heb enorm respect voor hem door deze song:

    .

    Maar ook doordat hij al op 8-jarige leeftijd is begonnen en het toen in zijn eentje op moest lossen.

    Maar ook vooral omdat hij een geweldige vader is.

    Zijn eerste dochter werd op zijn 15de geboren en hij heeft het toch volgehouden.


    Het enige wat ik niet aan hem snap is dat hij het nodig vind om het criminele pad op te gaan. Hij heeft genoeg money.

    Wat vind jij van hem?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 14:18 ]

    NurseJoy schreef:
    (...)

    zelfs mensen uit de ghetto weten dat. :W Sorry hoor, maar dat vind ik een slap excuus.


    Ok.

    Maar de conclusie is dat we daar niet over kunnen oordelen.

    Omdat we toen niet wisten hoe de omstandigheden waren in zijn leven.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Maar de conclusie is dat we daar niet over kunnen oordelen.

    Omdat we toen niet wisten hoe de omstandigheden waren in zijn leven.


    dus kan jij ook neit over hem oordelen.
    dus heb je ook geen reden om respect voor hem te hebben.
    (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    zelfs mensen uit de ghetto weten dat. :W Sorry hoor, maar dat vind ik een slap excuus.


    En anders is het dom van zijn omgeving. En anders heb je internet, google "ways to not get pregnant"
    Punt is, als je zwanger raakt op jonge leeftijd vind ik dat in de eerste plaats stom van de omgeving, dat er geen goede sex ed gegeven wordt. In de tweede plaats vindt ik het dom van beide jongeren. Als er wel sex ed gegeven is en de kinders weten hoe het zit en raken toch zwanger, dan vind ik het alleen dom van de tieners zelf.

    Dus ik weet niet of het hier in de eerste plaats omgeving of lil wayne en zijn vriendin was die dom waren, maar ik vind sowieso hun twee niet zo slim dan.


    quidquid excusatio prandium pro

    AshKetchum schreef:
    Het enige wat ik van hem weet is dat ik zijn muziek bagger vind en dat hijzelf echt lelijk is. That's all I know.


    comfort in c h a o s

    Hijs vet sexy.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BEARD schreef:
    (...)
    Ik kom uit Zeeland. What the fuck is een condoom? (joehoe)


    In zeerijke gebieden is dat een vis die je op je penis doet voordat je sex hebt

    Not funny, rainbow dash! >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het niet zo voor gansta rappers.
    En ik vind het nogal dom dat hij op zijn 15 blijkbaar al vader is geworden.
    In mijn ogen ziet hij er uit als een jongen die stoer wil doen door in de gevangenis te zitten en een kind te krijgen op zijn 15de.
    Maar ja verder ken ik hem ook niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    NurseJoy schreef:
    (...)

    dus kan jij ook neit over hem oordelen.
    dus heb je ook geen reden om respect voor hem te hebben.
    (joehoe)


    Jawel.

    Ik heb respect voor hem als persoon en ook voor zijn muziek.

    Het feit dat hij niet is weggevlucht toen hij op zijn 15de vader werd is voor mij genoeg om nog meer respect voor hem te hebben.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In zeerijke gebieden is dat een vis die je op je penis doet voordat je sex hebt

    Not funny, rainbow dash! >:C

    Zoals Breadfish?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)

    Jawel.

    Ik heb respect voor hem als persoon en ook voor zijn muziek.

    Het feit dat hij niet is weggevlucht toen hij op zijn 15de vader werd is voor mij genoeg om nog meer respect voor hem te hebben.


    Je zegt zelf dat je de omstandigeheden neit kent dus dat we neit mogen oordelen. nou dan kun je er ook geen respect voor hebben (joehoe)

    @Alwin: Dus daarom ben ik nog maagd! De zeeuwse vis stinkt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Je zegt zelf dat je de omstandigeheden neit kent dus dat we neit mogen oordelen. nou dan kun je er ook geen respect voor hebben (joehoe)

    @Alwin: Dus daarom ben ik nog maagd! De zeeuwse vis stinkt.


    Ik zeg net dat ik respect heb voor hem als persoon en voor zijn muziek.

    En het is altijd moeilijk als je op je 15de vader word.

    Wat de omstandigheden dan ook zijn.

    And there we go again. Misschien helpt het als je gewoon niet meer van deze topics aanmaakt?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hale schreef:
    (...)

    Ik zeg net dat ik respect heb voor hem als persoon en voor zijn muziek.

    En het is altijd moeilijk als je op je 15de vader word.

    Wat de omstandigheden dan ook zijn.


    ja, want het is stoer als je ind e gevangenis terecht komt en dan je fans opstookt tegen het rechtsysteem.

    You really piss me off sometiems Hale...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Feorge schreef:
    And there we go again. Misschien helpt het als je gewoon niet meer van deze topics aanmaakt?


    Waarom?

    We hebben toch geen ruzie?

    Het is gewoon een discussie.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Je zegt zelf dat je de omstandigeheden neit kent dus dat we neit mogen oordelen. nou dan kun je er ook geen respect voor hebben (joehoe)

    @Alwin: Dus daarom ben ik nog maagd! De zeeuwse vis stinkt.


    Dude...

    Amy kan je moeilijk zwanger maken he? En ze heeft niks om die vis op te doen xD


    quidquid excusatio prandium pro