• Omg, ik moet dit gewoon even kwijt.
    Vanochtend hoorde ik een ambulance en nog een en nog een. Nu hoor ik dat er dichtbij me huis een jongetje van 2 door zijn vader is gewurgd en van het balkon af is gegooid. Zijn moeder heeft hem gevonden of zo iets. Er waren twee trauma helicopters en politie enzo. Ik vind het echt vreselijk..

    Gebeurt bij jullie weleens zoietss?

    Edit:
    De moeder is wss met het kindje - nog levend- in haar armen een winkel ernaast in gerent. Ze hebben het proberen te reanimeren.. Maar het is toch overleden.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:09 ]


    Smile and live.

    Jezus, dat is echt triest :(


    As travars

    Fooock. Ik weet niet wat ik moet zeggen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Tjezus, waar gaat het heen met de wereld, als je je kind niet mag wrrm neem je er dan een? Neem er dan geen, inplaats van een leven van een kind af te nemen.


    Where words fail, music speaks

    Dat is echt zo ziek dat ik er niets op kan zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Die man is serieus ziek, echt.
    En ik denk niet dat ik ooit zoiets heb meegemaakt, buiten dat er dan één of andere mongool door onze straat fietste met zijn flupper uit zijn broek, maar dat is niets vergeleken met dat.

    Jeetje :O Dat is echt super erg. Is die vent helemaal gek geworden :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jezus. Bij ons hier vlakbij had een vrouw der baby van 9 maanden die nog leefde in een glasbak gegooit. Echt serieus ziekelijk

    er is wel eens een turks meisje vermoord door haar vader, ik weet niet meer waarom, maar ik denk dat het wel om een jongen ging, & als ik het me goed herinner hebben ze haar daarna gewoon ergens, zonder kist en zo, begraven. :3


    Save me from myself.

    Clefairy schreef:
    Dat is ziek man, dat je je eigen vader dat zou doen? Serieus waar gaat de wereld naar toe?

    BEARD schreef:
    Fucked up people in a fucked up world create fucked up situations.
    Ik ben sprakeloos.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jemig, echt woordeloos zeg. Dat is echt erg!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Serieus, arm kindje ):
    Dat is echt zo, @%*@%)@$!@)#.
    En die moeder, ahw. Arm mens dat het is. Damn hee, het zou je maar overkomen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    echt, wie doet er nu zoiets?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H