Labyrinthine schreef:
(...)
oh wauw, ik wist zelf niet dat hij gelekt was. Maar het zijn toch maar een dag verschil, dus zoveel maakt het in feite niet uit :'D Daarbij vind ik hem wel leuk. WMYB vond ik beter, maar dit is ook catchy ^.^ Al ben ik het wel eens over Liams stem. What happened?:o + ik had ergens gehoord dat Louis een solo ging krijgen hierin en nu ben ik wel een beetje teleurgesteld dat het niet zo is. Het zijn alweer Liam, Harry & Zayn die alles zingen..
Nou, Liam zingt echt áltijd bijna alles. Harry zingt alleen 'We're like' om het refrein te leiden en Zayn zingt maar één zin. Voor de rest zingt Liam elk couplet. Het is een band met 5 jongens, en niet 'One Liam' of Liam Direction. That's my opinion hoor..
Het is wel een lekker catchy song. Maar ik weet nog altijd niet of ik ze leuk moet vinden of niet. Het is af en toe net iets te zoet voor mij. En dat vind ik wel jammer.
Zaine schreef: Ik wil wachten tot elf september om hem te horen, aangezien hij geleakt is en zo xd. Ik vind het zo oneerlijk tegenover de jongens. Maar ik begrijp wel dat jullie hem nu al beluisteren en alles, ik neem jullie dat niet kwalijk. Maar ik vind het gewoon zo jammer voor hen dat hij geleakt is, wetende dat ze er hard voor gewerkt hebben en alles... Oh, my God, dat klinkt zo bekakt en verwend en zo ><.
Hij is niet geleakt, hij is al te koop op de Ierse iTunes (:
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Ik vind het zoooo gaaf nummer!
Alleen ik heb geen youtube op mn computer die doet t niet meer...
dus luister m nu op een andere en ik vind m GAAF!!!(L)