• I know, ik ben irri.
    Ik heb dit keer 2 ideeën. =D En dus vraag ik voor beide in 1 keer alle rollen :P

    Idee 1:
    Het gaat over een meisje, een meisje dat helderziend is. Ze vertelt dit alleen aan haar vriendin máár.. Ze vertelt het over de mail. Ze tikt perongeluk de verkeerde e-mailadres in en stuurt het naar de grootste bitch van de school! De volgende dag komt ze op school en iedereen lacht haar uit. Alleen haar 2 vriendinnen steunen haar en geloven haar. Als Halloween aankomt besluit ze voor de laatste keer nog 1 keertje met haar vriendinnen verkleed naar buiten te gaan. Ze krygt een beeld over dat ze verliefd wordt op de enige vampier die er rond loopt. Ze loopt naar een deur om aan te bellen en idd.. Daar doet een grote vampier open..
    De vampier= Bill he. ;) x]
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!>> Bill, You're my vampire.

    Idee 2:

    Het gaat over Tom. Tom, de eenzame boy. Hoe dit kan? Niemand van de meiden wil nog een relatie met hem beginnen.. Omdat ze toch weten dat ze een One- Night- Stand zyn. Dit willen ze dus totaal niet. De enige keuze voor Tom? Stoppen met ONS! Hy besluit dit te doen en vraagt aan zyn BF om hem hiermee te helpen. En om hem te helpen om een leuke vriendin te zoeken. Toevallig heeft de BF van Tom nóg een BF die verliefd is op Tom. Ze probeert deze 2 te koppellen en belooft haar vriendin dat Tom haar niet zal playen.. Maar wat gebeurt er als Tom dit wel doet?!

    Verhaal 1 Rollen:
    Verassing 1:BigN( Bitch 2, Die vriendinnen wil zyn met hoofdrol en Tom leuk vindt+ ONS Tom.)
    2:xXPinkLadyXx(Bitch1)
    3:sayXkiss(Vriendin Gustav)
    4:KimxGeorg(Vriendin Georg 2)
    5: PersianRose (A)(Hoofdrol< Döh)
    6:JOYCESTAR (BF1 Hoofdrol+ Vriendin Gustav 2)
    7:LOLLIPOPx(BF2+ Vriendin Georg1)
    8:Flo(Vriendin Tom)
    Extra Rol: CandyQueenx3
    DEEL 1 IS ER VAN DIT VERHAAL!!>> Bill, You're my vampire.

    Verhaal 2 rollen:
    1:BigN(BF van BF Tom)
    2:KimxGeorg[ONS Tom2]
    3:sayXkiss(ONS Tom 3)
    4:xGusxJacQx (Vriendin Gustav 1)
    5:KimFootball(ONS Tom4)
    6:JOYCESTAR (BF Tom)
    7:Flo(Vriendin Bill)
    8:LOLLIPOPx(Vriendin Georg)
    9:
    Extra Rol:CandyQueenx3

    Verassing:
    Rol in verhaal 1 of 2?:
    Welk verhaal is leuker?
    Wat vind je van verhaal 1?
    Wat vind je van verhaal 2?
    Plaatje:
    Text:

    JE MAG IN BEIDE VERHALEN MEE DOEN!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing: 4

    Rol in verhaal 1 of 2?: 1

    Welk verhaal is leuker? Allebei eigenlijk:$

    Wat vind je van verhaal 1? Stoer

    Wat vind je van verhaal 2? Cool


    Plaatje:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Text:
    Haai
    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Nog meer?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing: Mag jij kiezen

    Rol in verhaal 1 of 2?: Kies maar

    Welk verhaal is leuker? Allebei

    Wat vind je van verhaal 1? Nice

    Wat vind je van verhaal 2? Nice

    Plaatje:


    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Text:

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-

    Verassing: 7
    Rol in verhaal 1 of 2?: 2
    Welk verhaal is leuker?: Ik vind nummer 2
    Wat vind je van verhaal 1? Klinkt lekker spannend^^
    Wat vind je van verhaal 2? Leuuuuk:D
    Plaatje: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/27/821/27821126_brookellebones7.jpg
    Text:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong. Ik ben een koppig persoon met een eigen willetje die super gek is. Maar ik ben ook zorgzaam en lief.
    Ik ben verliefd op mijn gitaar en op mijn schetsboek. Daar tekening ik kleding in^^ Als ik aan het gitaar spelen ben schrijf ik teksten op en probeer te zingen. Zo zacht mogelijk dan.
    Ik ben ook een fan van voeballen en doe dat zelf ook.
    Ik heb een hekel aan muggen huppelgedrag en zinloos geweld. Maar ook al het dierenleed.
    Ooit hoop ik mijn eigen rockband te beginnen.


    Music is the new sex

    Mag ik al weten wat voor rol ik heb:$

    Over 10 minuten ;)
    xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MORE PEOPLE?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mag je ook aan verhaal 2 aan doen want die lijkt me ook heel leuk:$

    Tuurlyk :P
    Welke verassing?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verassing 2

    Oe^^ Mogen we dan nu weten wat we hebben(A) Het is 10 minuten later^^
    En bedankt voor de rol^^


    Music is the new sex

    Oe^^ Mogen we dan nu weten wat we hebben(A) Het is 10 minuten later^^
    En bedankt voor de rol^^
    Wil je niet toevallig nog een rolletje maar danin verhaal 1? xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En het staat er =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaa^^ Goed idee^^


    Music is the new sex

    Cool ik ben in 1 vriendin georg 2 is dat niet de vorlopige:$