• Ik heb een verhaal wat ik zelf heb geschreven en ik vind het een leuk verhaal alleen ik kom steeds vast te zitten met dit verhaal. En volgens mij komt dit omdat ik vier hoofdpersonage's heb en ik heb dus gemerkt dat ik niet echt verschillend kan schrijven zodat de personage's echt wat van elkaar verschillen want dat wil ik graag

    Het gaat om mijn wolfpack verhaal en ik zoek nog een medeschrijfster voor Chloe Yardley

    Dus als je geïntereseerd bent, laat het me dan weten door hier een reactie te plaatsen. Je mag natuurlijk ook altijd een bericht in mijn gb schrijven als je interesse hebt en/of een pb'tje sturen

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 18:18 ]


    Physics is awesome

    Mij lijkt het wel tof om te doen.. Waar gaat het verhaal precies over?


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Nou, ik het lijkt me wel leuk om je te helpen schrijven (met name aangezien ik vaak meer ideeën heb voor andermans verhalen dan voor mijn eigen) maar misschien is het wel handig als je dan even laat weten waar je over wilt schrijven?


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Waar gaat het over?


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    Mij lijkt het wel leuk, waar gaat het verhaal over??

    xxxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Waar gaat het over?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jaaaa..! Lijkt me leuk :-). ik schrijf zelf een verhaal met 3 hoofdpersonages en ik kan het wel;). Ik hoor het wel als je met me wilt schrijven. Btw, waar gaat het over(A).


    I will be.

    PocketWatch schreef:
    Waar gaat het over?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PocketWatch schreef:
    Waar gaat het over?


    Wish it, Dream it, Love it, Do it <3

    lijkt me super leuk.
    Op mijn profiel kun je mijn schrijfstijl lezen.
    Mag ik vragen waarover je het wilt schrijven?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lijkt me superleuk om te doen, als je me een beetje kan vertellen waarover je wil gaan schrijven


    Every second is highlight,