• http://www.quizlet.nl/poems/9032/loslatenl/

    Ik vind het echt niet goed, sorry


    All I have in life, is my imagniation.

    Hale schreef:
    (...)

    Dankjewel.

    Maar zeg het de volgende keer in godsnaam op een normale manier.


    Dat kun je niet eisen van mensen. Ook al is het hard, sommige mensen brengen dingen nu eenmaal op zo'n manier. Bouw een schild op, leer er mee om te gaan en leer om er van te leren. Dan is het de volgende keer misschien minder hard.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    een kleine tip, volgensmij heeft Rainbowdaish het fout en is het foto's en niet fotos zoals hij zegt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Videotape schreef:
    Ik vind het echt niet goed, sorry


    En dat is jouw mening en die mag je hebben.

    Heb je misschien nog tips voor me om mijn schrijfstijl en mijn nederlands te verbeteren?

    Feorge schreef:
    een kleine tip, volgensmij heeft Rainbowdaish het fout en is het foto's en niet fotos zoals hij zegt.


    Dat is het ook.

    Maargoed....

    Ik vind het niet heel geweldig, sorry. Je moet echt wat leren om beter qua spelling te worden en qua zinsopbouw. Dat wat rainbowdash zegt is iets té hard.


    To infinity and beyond •

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat kun je niet eisen van mensen. Ook al is het hard, sommige mensen brengen dingen nu eenmaal op zo'n manier. Bouw een schild op, leer er mee om te gaan en leer om er van te leren. Dan is het de volgende keer misschien minder hard.


    Ok. je hebt gelijk.

    Maar ik heb nooit het werk van mensen zo afgekat.

    Hale schreef:
    (...)

    En dat is jouw mening en die mag je hebben.

    Heb je misschien nog tips voor me om mijn schrijfstijl en mijn nederlands te verbeteren?

    Beter opletten bij Nederlands? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is het ook.

    Maargoed....


    -s of ‘s
    Als er geen probleem is bij het uitspreken schrijf je de s aan het zelfstandige naamwoord.
    Vb; vakanties, studies, foto's

    Yes?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Feorge schreef:
    een kleine tip, volgensmij heeft Rainbowdaish het fout en is het foto's en niet fotos zoals hij zegt.


    Jup, het is wel foto's. Vanwege de lange klank.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hale schreef:
    (...)

    En dat is jouw mening en die mag je hebben.

    Heb je misschien nog tips voor me om mijn schrijfstijl en mijn nederlands te verbeteren?


    Je hebt zeer veel spelfouten en foute zinnen, maar dat is al gezegd. Verder vind ik dat je alles mooier kan verwoorden en alles mooier bij elkaar kan zetten niet zo van een korte zin en een punt. Er moet gevoel en betekenis in zitten en dat mis ik.


    All I have in life, is my imagniation.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    -s of ‘s
    Als er geen probleem is bij het uitspreken schrijf je de s aan het zelfstandige naamwoord.
    Vb; vakanties, studies, foto's

    Yes?


    Danke.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok. je hebt gelijk.

    Maar ik heb nooit het werk van mensen zo afgekat.


    Als jij iets doet, betekend dat niet dat een ander daar hetzelfde mee is of moet zijn. Kan soms vervelend of -zoals in dit geval- pijnlijk zijn, maar zo is het nu eenmaal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BEARD schreef:
    (...)
    Beter opletten bij Nederlands? (no_chears)


    Nederlands is mijn beste vak.

    Heb je dit gemaakt voordat je ging slapen?
    & er zo neergezet zonder te kijken van; klopt het wel?

    Want zo komt het op mij over..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you