• Omdat ze Ave Maria zingen op TV en dat is geloof ik het nummer waar mijn opa vroeger op begraven is. Dat vind ik zielig. -nocheers-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Btw: ik vind het erger als ik mijn vader zie huilen, mijn mam natuurlijk ook. Maar hij huilt bijna nooit en als ik hem zie huilen breekt mijn hart gewoon of zo D:


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Btw: ik vind het erger als ik mijn vader zie huilen, mijn mam natuurlijk ook. Maar hij huilt bijna nooit en als ik hem zie huilen breekt mijn hart gewoon of zo D:


    Ik vind het van allebei erg, ongeacht wie er wel of niet vaak huilt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ahh that's so sad ):...


    i put the fun in funeral

    Operah Familiah

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    Save me from myself.

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.

    Ik kan echt niet tegen mensen die huilen. Mensen zien er dan zo ongelooflijk kwetsbaar uit..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Finnick schreef:
    Ik kan echt niet tegen mensen die huilen. Mensen zien er dan zo ongelooflijk kwetsbaar uit..


    26 - 02 - '16

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)