• Omdat ze Ave Maria zingen op TV en dat is geloof ik het nummer waar mijn opa vroeger op begraven is. Dat vind ik zielig. -nocheers-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben net gestopt met huilen, Marley and me gekeken D: Damn, mijn gezicht doet pijn


    All I have in life, is my imagniation.

    Mijn hartje breekt altijd als ik mijn mamsie zie huilen ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Videotape schreef:
    Ik ben net gestopt met huilen, Marley and me gekeken D: Damn, mijn gezicht doet pijn


    O jaa,
    Ik moest ook huilen. :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.

    Mijn mama huilde net ook maar dan om wat anders :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    <3

    Heb me ma + pa al eens zien huilen..

    This eng als mensen huilen waar je het niet van verwacht.. en dan meestal van mensen die ouder dan je zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb mijn moeder nog nooit zien huilen.
    Ze vroeg een keer of ik aan het proberen was om haar te laten huilen, omdat ze me op dat moment zo'n kutwijf vond. En dat liet mij huilen. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stray schreef:
    Ik heb mijn moeder ook eens zien huilen, dat deed me echt pijn.


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik kan er niet tegen als mijn moeder huilt lol. Maar ik kan er sowieso niet zo goed tegen als iemand huilt, dan ga ik vaak meehuilen (cat)


    As travars

    Toen mijn moeder huilde voelde ik me zo machteloos ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb mijn moeder zien huilen toen mijn vader en moeder vertelden dat ze gingen scheiden, op de begrafenis van mijn oma, op de begrafenis van mijn andere oma (haar moeder), toen mijn oom vertelde dat hij kanker had,toen ze ruzie had gekregen met mijn oom terwijl we op bezoek waren bij mijn oma in het ziekenhuis en toen mijn oom was gevallen toen hij alleen thuis was en naar het ziekenhuis moest want mijn moeder was in huis gaan kijken of hij thuis was en toen zag ze hem liggen op de grond en hij is nu nog steeds niet beter daarvan.

    mijn vader heb ik zien huilen toen zijn moeder overleden is en ook toen mijn vader en moeder gingen vertellen dat ze gingen scheiden.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 22:18 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het ook erg als ik mijn moeder zie huilen.

    Raikou schreef:
    Ik heb mijn moeder nog nooit zien huilen.
    Ze vroeg een keer of ik aan het proberen was om haar te laten huilen, omdat ze me op dat moment zo'n kutwijf vond. En dat liet mij huilen. :W


    Ouch ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.