• Ik loop al een tijde met deze suggestie rond maar ik vergeet het altijd te zeggen :s

    Als iemand je geblokkeerd heeft kan je niet meer op diegene zijn profiel.
    Maar stel nu , Je leest een verhaal van diegene die best goed is.
    En je hebt er geen abo opgenomen of een bladwijzer genomen.
    Kan je dus nooit meer naar die story of moet je een nieuw account aanmaken
    Wat dus onnodig is.

    Dus mijn suggestie is dus dat je het profiel nog kan bezoeken maar geen privéberichten sturen of in het gastenboek schrijven.
    En ook spijtig genoeg niet op de story's of quizzen ook al wil je zeggen dat het een heel goed verhaal is.

    Voor of Tegen ?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Voor


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Tegen, je zal wel om een reden geblokkeerd zijn en dan is dat je eigen schuld. Ik heb zat suggesties gehoord die ik liever werkelijkheid zie worden, daarom zeg ik nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Tegen, je zal wel om een reden geblokkeerd zijn en dan is dat je eigen schuld. Ik heb zat suggesties gehoord die ik liever werkelijkheid zie worden, daarom zeg ik nee.


    comfort in c h a o s

    Ik wist tot vijf minuten geleden niet eens dat deze optie bestond en zo vaak zal het dus ook niet gebeuren, of wel? Ik denk niet dat je er erg veel last van zult hebben en dat Q deze functie wel kan missen. En zoals AppleFritter zegt: er is vast een reden dat je geblokt bent.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik wist tot vijf minuten geleden niet eens dat deze optie bestond en zo vaak zal het dus ook niet gebeuren, of wel? Ik denk niet dat je er erg veel last van zult hebben en dat Q deze functie wel kan missen. En zoals AppleFritter zegt: er is vast een reden dat je geblokt bent.


    NEEH. Niet altijd. (cat)

    Malice schreef:
    (...)

    NEEH. Niet altijd. (cat)

    Héhé. (cat) Maar trouwens... ik zou als ik door iemand geblokt was ook echt niet meer de aandrang voelen om diens verhaal te gaan lezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Héhé. (cat) Maar trouwens... ik zou als ik door iemand geblokt was ook echt niet meer de aandrang voelen om diens verhaal te gaan lezen.


    Ja ik ook niet, maar ik wilde even reageren dat ik de foto mooi vond.
    Ik lees sowieso geen verhalen (cat)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 21:16 ]

    Tegen, je blokt iemand juist omdat hij of zij vervelende berichten naar je stuurt. Als je dit dan gaat opheffen, kun je het blokken net zo goed ook afschaffen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tegen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dray schreef:
    Tegen, je blokt iemand juist omdat hij of zij vervelende berichten naar je stuurt. Als je dit dan gaat opheffen, kun je het blokken net zo goed ook afschaffen.

    Maar dat is het juist je kan geen berichten dan meer sturen.
    Dan kan je die persoon niet meer lastig vallen en nog altijd het verhaal lezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Uh tegen?

    Tegen, ook al ben ik laatst door iemand geblokkeerd die ik niet eens kende en die ik eigenlijk best had willen vragen waarom dan wel niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, jou voorstel was er juist vroeger. Maar mensen vonden het niet fijn dat deze mensen, die zij geblokt hadden, nog steeds op hun profiel konden kijken. Ze kunnen dan alles lezen wat je geschreven heeft, en berichten lezen die in jou gastenboek staan.
    Dat vonden mensen juist niet fijn.
    Daarom is ingesteld dat deze geblokte mensen het profiel niet meer kunnen bezoeken, en dus ook de stories niet, als deze users ook hebben ingesteld dat niet-ingelogde leden hun profiel niet kunnen bekijken.
    Snap je het nog? Ik heb het niet zo makkelijk uitgelegd geloof ik =3

    Krullebol schreef:
    Nee, jou voorstel was er juist vroeger. Maar mensen vonden het niet fijn dat deze mensen, die zij geblokt hadden, nog steeds op hun profiel konden kijken. Ze kunnen dan alles lezen wat je geschreven heeft, en berichten lezen die in jou gastenboek staan.
    Dat vonden mensen juist niet fijn.
    Daarom is ingesteld dat deze geblokte mensen het profiel niet meer kunnen bezoeken, en dus ook de stories niet, als deze users ook hebben ingesteld dat niet-ingelogde leden hun profiel niet kunnen bekijken.
    Snap je het nog? Ik heb het niet zo makkelijk uitgelegd geloof ik =3

    Ahn.Ja ik snap het hoor.
    Maar kan er dan niet ingesteld worden dat je dan gewoon niks ziet behalve verhalen en quizen.
    Ook geen reactie's of zo.
    Of hebben ze dat ook niet graag?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tegen. Het blokken is er niet voor niets.
    Als ik iemand blok, wil ik ook niet dat die persoon mijn verhalen kan lezen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'