van mezelf ja.
Daarstraks had ik mijn Proefles bij Ballet, het ging best wel goed, ik heb in één dag het selectieteam gehaalt, terwijld e meeste meisjes daarvan van kleuter af aan al oefenen en oefenen. Daar ben ik écht heel bij om. Maar nu moet ik toch wel zeggen, dat ik nog niet tevreden ben. Als ik het íets beter had gedaan had ik al bij het echt hoge niveau gezeten! Eigenlijk vooral kinderen die een paar jaar ouder zijn dan in, die mogen al op spitzen lopen. Maar doordat mijn sprongen te slordig zijn en naar mijn mening zijn mijn split en spagaat ook niet goed genoeg.
Terwijl de de spagaat deden, bleef ik maar druk uitoefenen op mijn beneb, hoe'n pijn het ook deed. Ik beet op mijn lip en deed er echt alles aan om me naar de grond te drukken maar het lukte niet. Ik wil écht, écht dit lesjaar nog kunnen doorstromen naar het écht hoge niveau.
De lerares zei dat ze erg tevreden is en ik het véel beter deed dan alle anderen beginners, ook omdat mijn eigenlijkde dansstijl (streetdance) zo veel verschilt van Klassiek Ballet.
Maar ik ben écht nog niet tevreden.
Ook toen ik mijn been op de balk moest doen, ik wou persé de hoogste balk behalen, maar het lukte niet.
Heeft iemand een peptalk/verhaaltje van soortelijke situaties voor me? I'd like to read it
Let it come and let it be