• ZEIKTOPIC-ALERT!

    Lieve mensen op Q,

    Ik heb echt al de hele avond hartkloppingen, pijn in mijn buik en in mijn hoofd en ik stotter als een gek. Ik wil namelijk aan mijn moeder vertellen dat ik een vriendje heb, en ik weet niet hoe ze zal reageren. Het is inmiddels al langer dan acht maanden aan, en het gaat heel goed tussen ons, maar ik ben heel erg bang voor de reactie van mijn ouders. Ik probeer nu dus heel erg om ál mijn moed bij elkaar te schrapen, maar aangezien ik zo'n enorm watje ben lukt het maar half.
    Willen jullie alsjeblieft zeggen dat ik niet zo'n watje moet zijn? Misschien dat het dan beter gaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waarom durf je het in de eerste instantie niet te zeggen?

    Je houdt al 8 maanden verborgen dat je een vriendje hebt?

    Nou hierbij; don't be a pussy! Na 8 maanden zit het heus wel goed!


    Life is hard and then we die

    Je moet niet zo'n watje zijn *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    1 ding ga naar beneden als je al 8 maanden hebt zonder ruzie dan betekent het dat het niet een 123relatie is hoor. Geloof me anders was het allang al uit geweest. Ik denk alleen wel dat je ouders niet leuk vind en te hooren dat je het al zolang hebt:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Don't be a pussy :W


    To love is to destroy.

    (Wo)Man the fuck up, dude. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wees een man (vrouw?) en zeg het tegen je ouders :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    GO FOR IT GURL JE KUNT HET (nerd)

    Wees niet zo'n watje en ga het NU zeggen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zeg het! NU!(banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    IK WEET WAAR JE WOONT! Oké, eigenlijk niet maar bon.

    Wees geen watje!
    go and tell her!
    (6)

    zo goed? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga ervoor.

    (Ik denk alleen dat je ouders er wel van zullen balen dat je het nu pas verteld terwijl je l 8 maanden met die gast hebt.)


    I'm in love with you and all your little things

    Poging één is mislukt. I.p.v.: 'mam, wat zou jij ervan vinden als ik een vriendje had?' zei ik: 'mam, ik hou echt heel veel van je.'

    Dit wordt nog een lange, lange avond...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kommmm op, je kunt het wel. Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt. Kommmmmmmm op *O**O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen