• zoals sommigen mss weten heb ik geverfd haar en sommige mensen die zijn er altijd die zoiets niet snappen en niet kunnen accepteren zoals bij mij op school. iemand uit mijn klas blijft maar roepen : daar hebben we hem weer hoor die domme ginger, en dan zijn er nog de mensjes die dan opmerkingen maken als vuurkorf, ginger, vuurtoren om zo "stoer" te zijn en "erbij te horen".. iemand anders die zoiets meemaakt?

    wou het even kwijt sommige mensen ook.... :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    tja, dat zal je gauw krijgen als je je haar verft..
    niet gemeen bedoelt hoor, maar het is nu eenmaal zo.
    gewoon negeren die mensen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    tja, dat zal je gauw krijgen als je je haar verft..
    niet gemeen bedoelt hoor, maar het is nu eenmaal zo.
    gewoon negeren die mensen


    Dat vind ik raar zeggen, wat is er gek aan je haar verven?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jesssie schreef:
    Ja, ze noemden mij papegaai en regenboog (:
    Maar ik zei altijd terug 'jij hebt het lef niet om je haar zo te doen' en toen waren ze óf stil of hadden ze een freakin' grote bek en toen negeerde ik ze gewoon (:


    Mij noemen ze altijd goudhaartje. Gepest.

    Mijn kapster is een hele goede vriendin van mijn moeder, en ze heeft me gevraagd of ze me als haarmodel mocht hebben voor een nieuw type vlecht. Overigens is zij al heel erg lang kapster en vindt ze dat ik het mooiste haar heb wat ze ooit heeft gezien. SUCK ON THAT, HATERS!

    OT: Ik vind rood haar PRACHTIG! Be yourself!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    i know be yourself ik heb het ook genomen omdat ik het wou en het mooi vind ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Wat heeft dit met asociaal te maken?
    Wel dom dat ze zo doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mijn haar ook in het rood geverfd en als mensen nu iets over me vertellen zeggen ze die rooie, wat ik echt vreselijk dom vind klinken. Geef ze gewoon een opmerking terug of negeer het, uiteindelijk zijn ze gewoon zielig en houden ze wel op (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Passerby schreef:
    Wat heeft dit met asociaal te maken?
    Wel dom dat ze zo doen.


    Dat het vrij asociaal is om iemand (zomaar) te beledigen?
    [Zoiets heeft te maken met manieren en manieren hebben te maken met wel of niet asociaal zijn.]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 19:31 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat vind ik raar zeggen, wat is er gek aan je haar verven?

    sommige mensen hebben daar blijkbaar wat tegen.
    wat hij trouwens heeft is een rode pluk in zijn haar en dat is nogal alto. en helaas hebben mensen wat tegen mensen die anders zijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja. Ik wordt ook door een stom kind dat mij een vriendin vond ook vuurtoren genoemd. Moet ze eens naar haar eigen haar kijken...


    Food.

    Lilaea schreef:
    Haat aan pesters :Y)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    DancingDead schreef:
    (...)
    sommige mensen hebben daar blijkbaar wat tegen.
    wat hij trouwens heeft is een rode pluk in zijn haar en dat is nogal alto. en helaas hebben mensen wat tegen mensen die anders zijn


    blijkbaar wel ja en helaas hebben mensen dat ja


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    D'r zitten twee 'gingers' in m'n klas, ze worden wel eens voor de fun ginger genoemd maar ik geloof niet dat ze dat een probleem vinden, iedereen doet gewoon normaal tegen ze verder. Het jochie is irritant, homofoob en betweterig en 't meisje is wel oké, volgensmij. Niet dat ik d'r lang ken. Maar ik heb echt iets van, wat maakt het toch uit hoe iemand eruitziet? Mij interesseert dat echt geen fuck, tja, je ziet wel snel aan iemand of het je type is (huppels en 'petjes' zijn nooit mijn types, eigenlijk..) maar ik keur nooit iemand al volledig af op z'n uiterlijk.


    Don't end up being September's child..

    Asociaale no lifers.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ... Ok, dat je ginger word genoemd vind ik dom.. ik bedoel meer dan de helft van je haar is zwart ? XD of je hebt opeens alles rood geverfd? ;P

    Mja, ik heb mijn haar ook al paar maanden rood (: en heb er nog niks over te horen gekregen.. Ik krijg juist alleen maar complimenten met dit kleur :$

    Met zwart was het wel wat anders.. Sommige vonden het mooi
    Maar ik heb al wel toen paar keer naar me kop gekregen 'Emo' & 'Ga lekker emo doen' Allemaal in die trans (:
    Ik stak gwn me middelvinger naar ze op ;D Want ik vond het leuk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    ... Ok, dat je ginger word genoemd vind ik dom.. ik bedoel meer dan de helft van je haar is zwart ? XD of je hebt opeens alles rood geverfd? ;P

    Mja, ik heb mijn haar ook al paar maanden rood (: en heb er nog niks over te horen gekregen.. Ik krijg juist alleen maar complimenten met dit kleur :$

    Met zwart was het wel wat anders.. Sommige vonden het mooi
    Maar ik heb al wel toen paar keer naar me kop gekregen 'Emo' & 'Ga lekker emo doen' Allemaal in die trans (:
    Ik stak gwn me middelvinger naar ze op ;D Want ik vond het leuk ;D


    nee gewoon zwart met rood ^^ complimentjes heb ik niet gehad uit mijn klas maar ze accepteren me wel maar andere jongesn die zijn dan wel aso en snappen het niet :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.