• zoals sommigen mss weten heb ik geverfd haar en sommige mensen die zijn er altijd die zoiets niet snappen en niet kunnen accepteren zoals bij mij op school. iemand uit mijn klas blijft maar roepen : daar hebben we hem weer hoor die domme ginger, en dan zijn er nog de mensjes die dan opmerkingen maken als vuurkorf, ginger, vuurtoren om zo "stoer" te zijn en "erbij te horen".. iemand anders die zoiets meemaakt?

    wou het even kwijt sommige mensen ook.... :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Gewoon negeren.

    Je moet die mensen gewoon volkomen negeren, ze stoppen wel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sommige mensen bestaan nou eenmaal, uitroeien is de enigste oplossing. Helaas zal dat niet snel gebeuren..


    Ik ben gemeen xoxo

    Clefairy schreef:
    Je moet die mensen gewoon volkomen negeren, ze stoppen wel.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Clefairy schreef:
    Je moet die mensen gewoon volkomen negeren, ze stoppen wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Clefairy schreef:
    Je moet die mensen gewoon volkomen negeren, ze stoppen wel.

    In mijn school is er niemand en werkelijk niemand die zijn haar niet verft/kleurt? ;p Ligt waarschijnlijk dus aan m'n school? ;p

    Ja, ze noemden mij papegaai en regenboog (:
    Maar ik zei altijd terug 'jij hebt het lef niet om je haar zo te doen' en toen waren ze óf stil of hadden ze een freakin' grote bek en toen negeerde ik ze gewoon (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Clefairy schreef:
    Je moet die mensen gewoon volkomen negeren, ze stoppen wel.


    ja mss wel :) maar ik kom ze dagelijks tegen en elke dag is het weer iets anders :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Gewoon negeren
    Mensen staren altijd naar mijn broer(hij is zwaargehandicapt) dus ik weet hoe jij je voelt
    Je moet ze gewoon negeren
    Jij bent beter dan dat zij zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap sowieso niet waarom het grappig, of stoer, of leuk is om iemand met rood haar te beledigen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haat aan pesters :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben sinds een paar dagen ook ene ginger :Y) maar bij hebben hele hechte klassen en school enzo xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik heb mijn haar in alle kleuren van de regenboog gehad, dus ik heb wel wat opmerkingen naar mijn hoofd gekregen. Ik het begin vond ik dat niet leuk en bleef ik heel stil zitten, doen alsof ik het niet hoorde, maar na een tijdje ging ik er zelf ook om lachen en deed het me niks meer, toen zijn ze ook gestopt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LOL ik verf m'n haar altijd ,
    zo een meisje zei ; "Jij bent echt kidnerachtig je verft je haar''
    Ik zo ; "Jij bent onvolwassen jij kijkt niet naar heti nnerlijk"