Nouis schreef:
SCHATJEEES IK MOET NU GAAAN!
Ik gaa nu naar de kermis namelijk(:
En ik kom denk ik niet meer vanaaf online(:
DUSSS IK SPREEK JULLIE MORGEN!!
robiinnx schreef:
Jaa ik ben hier veelste weinig, maar ik heb het best druk enzo.
En ik vind het stom dat louis en niall nog geen solo hebben in 'na na na' hun horen die ook gewoon te krijgen vind ik.
Idd. De enigen die ik persoonlijk er boven uit hoor zijn (vooral) Harry en Zayn. Niet dat ik wat tegen hun heb hoor, maar ik zou het wel net zo eerlijk vinden als Harry ook een keertje in een liedje alleen het refrein ofzo meezingt en dat Lou en Niall een solo hebben.
Idd. De enigen die ik persoonlijk er boven uit hoor zijn (vooral) Harry en Zayn. Niet dat ik wat tegen hun heb hoor, maar ik zou het wel net zo eerlijk vinden als Harry ook een keertje in een liedje alleen het refrein ofzo meezingt en dat Lou en Niall een solo hebben.
ja ze zeggen zelf dat ze samen wel 1 zijn, en ik hou van harry zijn stem, maar louis en niall zingen ook gewoon heel goed dus die verdienen ook gewoon een solo
ja ze zeggen zelf dat ze samen wel 1 zijn, en ik hou van harry zijn stem, maar louis en niall zingen ook gewoon heel goed dus die verdienen ook gewoon een solo
Ik ben het helemaal met je eens. Harry heeft echt een stem, maar Louis en Niall zijn goed.(:
haha mijn broertje zit night at the museum 1 te kijken
en daar kwam de naam larry voorbij, ik keihard roepen ONE DIRECTIONN
dat kind schrok zich kapot;x
robiinnx schreef:
robiinnx schreef:
HAHAHAH :'D
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.