• Heeii,

    Ik heb net een niet zo'n leuk voorval met mijn moeder gehad, want ik ging vragen of ik naar het concert van 1d mocht.
    Natuurlijk, wat ik verwachtte ik ben te klein.

    Wie heeft daar ook een hekel aan, dat als hij/zij ergens heen wilt volgens zijn ouders te klein is?

    x


    Firm believer of all that is magic

    Ik haat dat ook. Het wordt nog erger als àl je vriendinnen wel mogen, en jij niet. En dat heb ik elke keer weer. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga dat soort dingen niet meer pikken. Ik ben 17 en kan mijn eigen beslissingen nemen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vriendin mag niet, maar haar zusje mag wel als ze 14 is naar een concert


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van mijn moeder mag ik denk ik wel als ik lang blijf zeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, je bent ook pas 13, ik vind het best logisch.
    Ik heb er geen last van omdat ik pas sinds mijn 17e zulke dingen doe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nah, ik vind het wel logisch. Ik wilde op mijn 14e ook naar een concert, mijn oplossing was toen; neem een van je ouders gewoon mee. :'D

    het is echt super irritant om te klein genoemd te worden en iets niet te mogen, maar ergens begrijp ik je ouders ook wel. Ik bedoel, er zijn echt steeds meer verhalen over enge verkrachters en pedofielen. Ik fiets altijd met een vriendin na 10en, terwijl ik best alleen over straat zou kunnen. Probeer het volgend jaar gewoon weer ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben 15 maar ze behandelen ze me als een 8-jarige :W


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.