• Dat moet ik dus zo, om half 9. -__- Alleen omdat ik mijn bio boeken 1x vergeten was! Normaal was ik het eerste uur vrij.. :(


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik moest vorig jaar BIJNA een keer nakomen, omdat ik eruit was geflikkerd (sorryvoor'ttaalgebruik). Alleen omdat ik een repetitieblaadje vroeg. Die docent heeft toen de dag daarna z'n excuses aangeboden en hoefde gelijk niet meer na te komen o.o

    Bij mij op school is het bij de meeste zo; sta je zoveel keer in het klassenboek, betekend: nablijven OF huiswerkklas. Maar, als je 1 keer je boeken vergeten bent, en dan al GELIJK nakomen, wtf o.o'

    ik heb me al vaker om 8 uur moeten melden en ik moest echt heel veel nablijven, want als je 2x in het klasssenboek stond moest je al 1 uur nablijven o.O !!
    dus dat werd dus veel nablijvenxD

    Bij ons hoef je bijna niet na te blijven. Er is zegmaar een regel dat je na twee aantekeningen [van dezelfde leraar] moet nablijven, maar als je ze lief aankijkt krijg je er van de meesten niet eens een x] En sommige leraren vergeten het ook weer enzo x] Echt best wel handig want ik ben vréselijk chaotisch >.<


    Mew <3

    (...)
    Ik geloof dat dat bij iedere school weer wat anders ligt, maar bij ons is dat dus om half 9. Ö

    Bij ons begint het eerste uur om kwart over 8 :|


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    (...)
    Bij ons begint het eerste uur om kwart over 8 :|


    Bij ons 08.05



    x

    Dat moet ik dus zo, om half 9. -__- Alleen omdat ik mijn bio boeken 1x vergeten was! Normaal was ik het eerste uur vrij.. :(

    Dan zit je vast in de eerste of misschien tweede. Wanneer je nog in de onderbouw zit gaan leraren daar echt enorm over zeuren. Bij mij was het precies zo. Nu doe ik de vierde overnieuw (maar op havo niveau) en als je je boeken vergeet zeggen leraren meestal: 'Schrijf alles maar op een blaadje en zorg dat je de volgende keer wel je spul bij je hebt.' In de meeste gevallen houden ze gewoon hun schouders op; uiteindelijk ben jij zelf namelijk verantwoordelijk om te zorgen dat je goeie cijfers haalt. In de eerste zaten ze je echt achterna...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet 10 uur nakomen.. :S