• Dat moet ik dus zo, om half 9. -__- Alleen omdat ik mijn bio boeken 1x vergeten was! Normaal was ik het eerste uur vrij.. :(


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    nakomen doe ik al de heleweek -_-
    nouja ik kom gwn niet ,wrm zou ik? x'D ik heb wel wat beters te doen -.- ,trouwens,nakomen omdat ik gwn zeg wat ik vind?
    WTF


    don't Worry...Be gay.

    Eerst die lange tijden, komt er ook nog eens tijd overheen omdat je steeds langer moet blijven.
    WAAR GAAT DIT HEEN?! x'D
    School moet afkicken van die lange tijden, en nakomen ofcourse. =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Hmm… Bij mij op school is de regel dat als je één keer 5 min. te laat komt, je een half uur moet nablijven. Hoezo oneerlijk? ¬¬

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    O_o arme jiijj x3
    ik ben op een dag 6 boeke vergete en se seiden er nix van [/het is leuk om een brugpieper te sijn :D]


    We can only learn to love by loving.

    Dat je daarom meteen een uur moet na blijven 0.o


    Sweet dreams will come true.

    weetje trouwens by ons is als je je boeken vergeet of te laat komt ;; volgende dag om kwart voor 8 erzijn x3 mag je tijdje niksen x3


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons als je te laat komt moet je briefje halen en volgende ochtend om 8 uur melden.
    Boeken vergeten hangt af van de docent...


    Sweet dreams will come true.

    Well, ik heb het nu gelukkig gehad. En ik ben niet echt van plan om bij biologie ooit nog m'n boeken te vergeten (al kan je dat natuurlijk niet echt zeggen. xD). Maar omdat ik moest nakomen kon ik wel goed leren voor een nederlands SO die ik daarna zou hebben. =3 Ben benieuwt wat m'n cijfer is. x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    gnagnagna xD
    waarom pakken jullie het gewoon niet zoals mij aan? De eerste week doe je alsof je echt een schatje bent, dan zijn al die leraren helemaal verkocht en dan kun je de rest van het jaar alles bij ze flikken xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zo heeft meneer Doggen al drie keer mijn mobieltje in willen pikken, maar hij is er nu achter dat ik goed in Natuurkunde ben, dus kan ik overal mee wegkomen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ô.o
    om half 9 pas??

    ik moest vorige week om 8 uur melden :S
    omdak ong. 1 min te laat was xD
    dus dat werd half 7 bedje uit half 8 op de fiets -.-'

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    omdatg je het 1 kere vergeet ö
    belachelijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wtf, das erg! :')
    Bij ons hoef je nooit na te komen :'D Alleen als je 3 nota's hebt van ééndezelfde leerkracht :') Dus als je er 9 hebt maar van verschillende leerkrachten moet je nog niet nablijven ^^

    x


    Tanya is de beste.

    Wtf, das erg! :')
    Bij ons hoef je nooit na te komen :'D Alleen als je 3 nota's hebt van ééndezelfde leerkracht :') Dus als je er 9 hebt maar van verschillende leerkrachten moet je nog niet nablijven ^^

    x

    Kijk, das goed geregeld! ='D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik moet zovaak nakomen..
    Laats 2uur omdat ik 1x mijn boeken was vergeten..
    JAA DAag..

    Geenzin in. Dus ik ging niet. Ze heeft er nooit meer watover gzegt.. :D

    xx