• Ugh.

    Nou morgen ben ik dus eerste 6 uur vrij om vervolgens naar school te gaan voor Wiskunde en Mentorles. FML.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ugh, ik heb net gedaan met herexamens en eindelijk wat vakantie moet ik van men moeder om kwart voor acht op staan --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou wees blij? :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hihi, ik heb vandaag ook de eerste 4 uur vrij en dan moet ik pas om 14;05 beginnen.


    SLOAN.

    ik ga zo weg en ik heb er helemaal geen zin in :( maar mentorles is nu heel belangrijk, want ik heb vele vragen over dit schooljaar.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Corsola schreef:
    (...)

    Heb geen beugel meer :')

    Na controle (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    #$%#T%^Y&$%T$^G$#%^
    Alleen wiskunde bleek door te gaan, heb dus 1½ uur gefietst voor één les en ik was een bezopen katje toen ik thuis kwam. --'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ga gewoon niet naar school dan? Lol.

    EDIT: Oké, ik zie dat je al geweest bent. (: Leuk, ik was ook zeiknat thuis. 5 kwartier fietsen, jeuj.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 16:41 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Corsola schreef:
    #$%#T%^Y&$%T$^G$#%^
    Alleen wiskunde bleek door te gaan, heb dus 1½ uur gefietst voor één les en ik was een bezopen katje toen ik thuis kwam. --'



    Wow das rot.


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Jaloers :|

    Weet je, als ik maar twee uur les heb, ben ik zo blij dat de hele stad het weet, en jij klaagt erover? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Weet je, als ik maar twee uur les heb, ben ik zo blij dat de hele stad het weet, en jij klaagt erover? (cat)


    wel als het op 't einde van de schooldag is.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~