• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:56 ]

    Huh, waarom?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Huh, waarom?


    Lang verhaal, blader maar door oude topics van mij, ik ben te lui om ze te zoeken (joehoe)

    hmm mss is het toch makkelijker om dat erbij te zetten anders heeft dit topic weinig nut :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    hmm mss is het toch makkelijker om dat erbij te zetten anders heeft dit topic weinig nut :)

    Ja idd.

    Jeesz, het staat er toch al --'

    Ah zo, I get it. -sorry-
    Jammer... Succes ermee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cheerful schreef:
    Jeesz, het staat er toch al --'



    Zennnnnn


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cheerful schreef:
    Jeesz, het staat er toch al --'

    Snap niet waarom je dan zo aangevallen reageert aangezien iedereen het aardig bedoelde maar ok

    Ik herinner mij dat nog een beetje denk ik..
    Maar dat is inderdaad wel kut. Helpen die gesprekken dan eigenlijk wat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik herinner mij dat nog een beetje denk ik..
    Maar dat is inderdaad wel kut. Helpen die gesprekken dan eigenlijk wat?


    Nee n_n

    Cheerful schreef:
    (...)

    Nee n_n

    Zeg het dan vlakaf en zeg dat je, je eigen problemen beter zelf kan oplossen. Soms is dat gewoon nog simpelweg het beste.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet niet pressies wat er aan de hand is, maar als je niet wilt gaan zeg dat alsjeblief.
    Ik ben na een haptonoom geweest, tegen mijn zin in, en dat werkte averechts. Ik kwam er depressiever vandaan dan dat ik er na toe ging. Dit kan best "gevaarlijk" zijn als je het niet wilt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall