• Ik kwam plots op een idee voor een verhaal.

    Liz Hudson is een zangeres en actrice. Ze is erg beroemd. Ze wordt te grazen genomen door Justin Bieber, die een keer de presentator is van Punk'D. Hij neemt haar te grazen en langzaamaan worden ze vrienden. Wanneer Justin op haar verliefd word, is Liz al op iemand anders. Justin is natuurlijk er jaloers waardoor hij er alles aan probeert om Liz en ... uit elkaar te halen zodat Liz voor hem valt. Wat Justin niet weet is dat Liz ook gevoelens voor hem heeft, maar ook voor .... Ze kan niet kiezen wat dus voor drama zorgt.

    Slechte omschrijving. :/ Maar ik wil dat dan schrijven doormiddel Liz POV, Justin POV, Liz POV, Justin POV, ...

    Maar is dit een goed idee?

    Ik zou het niet doen sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mwah, beetje te cliché als je 't mij vraagt. Ik zou 't niet lezen, maar een ander misschien wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Mwah, beetje te cliché als je 't mij vraagt. Ik zou 't niet lezen, maar een ander misschien wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zou het zeker lezen, dus als je begint wil je het dan even melden?

    Clefairy schreef:
    Ik zou het niet doen sorry.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Mwah, beetje te cliché als je 't mij vraagt. Ik zou 't niet lezen, maar een ander misschien wel.


    I love you Tim

    Zou het niet doen, niet origineel.

    Wat bedoel je precies met "hij neemt haar te grazen"?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    C18 schreef:
    Mwah, beetje te cliché als je 't mij vraagt. Ik zou 't niet lezen, maar een ander misschien wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    C18 schreef:
    Mwah, beetje te cliché als je 't mij vraagt. Ik zou 't niet lezen, maar een ander misschien wel.


    comfort in c h a o s