• Ja, dat gaan we morgen dus met 3havo en 3vwo doen. :o
    We gaan o.a. kajakken in een recreatieplas en het wordt like 16 graden. Ik wil niet weten hoe koud het water dan is, als ik er in val.:S
    Wens me succes. ;(

    --

    Hebben jullie ook van die leuke activiteiten op school?
    --'


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Oh, jippie. Veel plezier alvast. (cat)
    Nee, bij ons valt het allemaal wel mee. Soms hebben we suffe projectdagen, maar die duren maar voor één dag en that's it.


    wth.

    Ik wou dat ik dat met de klas ging doen haha,
    wij als havo 3 gaan een keer met zn alle naar een museum and that's it.
    Survivallen met mijn klas lijkt me hartstikke gaaf :3


    Trust me. I'm the doctor

    Dat vind ik dan weer supertof haha, ik wil je plaats wel innemen. Ben best wel avontuurlijk


    All I have in life, is my imagniation.

    Ai,succes.
    Ik heb over een paar weken weer activiteiten dag(waarom toch?) en dus ook sportdag, man ik haat sportdag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Videotape schreef:
    Dat vind ik dan weer supertof haha, ik wil je plaats wel innemen. Ben best wel avontuurlijk



    Ik vind het best. C:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Storytime schreef:
    Ai,succes.
    Ik heb over een paar weken weer activiteiten dag(waarom toch?) en dus ook sportdag, man ik haat sportdag.


    O, same, haha maar ik heb een hekel aan bijna alle sporten. (A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik ben niet goed in dat survivalgebeuren met touwbruggen, maar wel met expeditie-Robinson achtige dingen. Kan vuur maken, vissen vangen... Kokosnootboom-klimmen xD
    Maar noooo geen touwbruggen meer voor mij...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sportdag volgende week dinsdag -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Videotape schreef:
    Dat vind ik dan weer supertof haha, ik wil je plaats wel innemen. Ben best wel avontuurlijk


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    toevallig moeten wij dat ook gaan doen, volgende week vrijdag. Havo 4 dag, en je moet ook op een paal 30 meter in de lucht, met zijn 4en erop gaan staan, en dat ding is heel klein ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ging vandaag klimmen en van de kabelbaan.
    Was wel leuk, was een uur eerder vrij dan ze zeiden, dusja.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik ging vandaag klimmen en van de kabelbaan.
    Was wel leuk, was een uur eerder vrij dan ze zeiden, dusja.. (krul)


    Een kabelbaan is wel leuk. (:
    Wij zijn juist een uur later uit, ik denk rond half 5, 5 uur. :o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mayfly schreef:
    Oh, jippie. Veel plezier alvast. (cat)
    Nee, bij ons valt het allemaal wel mee. Soms hebben we suffe projectdagen, maar die duren maar voor één dag en that's it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wij gaan, gelukkig, alleen naar een museum en hebben aan het eind van het jaar nog een keer werkweek, en dan mogen we lekker zelf regelen. Dus ook lokatie enzo mogen we zelf bepalen, en we hebben drie soorten, sprotief, cultureel en een mix, maar iedereen uit mijn klas zit bij een groep, ik ook, alleen ik snap er niks van en dan word ik dom genoemd(no_chears)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is juist leuk, vind ik. Wij gingen dat ook eens doen hahaha


    As travars