• Ik haat dat mensen me aan raken & dan gaan mensen me altijd expres gaan aan raken, en daar mee kunnen ze me echt boos maken. ihateit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat mensen je aan raken? Op welke manier?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Same. Maar dan doe ik iets terug wat hun erg vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    *staat met wtf gezicht naar beeld te staren* oke o.o


    Shoganai i ne~

    Kan er ook niet tegen als mensen me aanraken zonder dat ik het wil, voel me vreselijk awkward en word er chaggie van. Join the club. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:20 ]


    wth.

    Uh, oké... Balen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik kan daar ook niet tegen en mijn vrienden gaan dan expres over mijn benen wrijven enzo :'D Maar ze begrijpen het wel en doen het enkel als ik er zelf mee lach.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cresselia schreef:
    *staat met wtf gezicht naar beeld te staren* oke o.o


    Ik ben dus niet de enige haha!


    To infinity and beyond •

    Heb ik ook, alleen met judo mogen mensen me aanraken anders doe ik ze wat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Orchideous schreef:
    Same. Maar dan doe ik iets terug wat hun erg vinden.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Door het lezen van jouw topic moet ik denken aan mijn nicht. Altijd als je haar onverwachts aanraakt (door bevoorbeeld in haar kont te knijpen) is haar kop echt gewoon geniaal. Veel te erg om te verwoorden ze houd daar ook niet zo heel erg veel van. Maar toch blijf ik dat doen het is gewoon hilarisch :Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:19 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Mayfly schreef:
    Kan er ook niet tegen als mensen me aanraken zonder dat ik het wil, voel me vreselijk awkward en word er chaggie van. Join the club. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the